/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
TV udbyder II
Fra : CharlotS
Vist : 773 gange
80 point
Dato : 25-09-10 02:35

Jeg blev lidt inspireret af spørgsmålet
TV udbyder fra Josph
dette: http://cando.dk/spg150305.aspx
men stiller nu mit eget spørgsmål.

Jeg henter selv tv ned via tag-antennen og en mpeg4 box, der er også en parabol monteret på taget, som vist nok kørte Viasat for år tilbage, men som ikke bruges til noget nu. PT. kører jeg kun med licens/gratis tv kanalerne dr og tv2.

Nu spørgsmål:
Kan det passe at disse 4 kan hentes ned via antenne eller parabol hvis man har en box
http://www.tv-pakker.com/

MEN

hvad med denne: YouSee, kan den køre med det udstyr jeg har ?? Kan det hentes ned via tagantenne og en box.

Det så nemlig ud til at være en programpakke som kunne være interessant at have. Bl.a. havde de svenske og andre lande repræsenteret.

http://yousee.dk/Tv/YouSee_Plus/Overblik.aspx

På forhånd tak for hjælpen

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 80 point
Dato : 25-09-10 06:09

tdc trio er over telefonledningerne, fiber
for at få yousee telefon eller kabeltv , fiber
boxer kan du få med den antenne du har i dag
viasat/canal digital er via parabol

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-09-10 10:18

Yousee kommer ind med internettet, det står også på siden hvis du læser det hele
hvis din mpeg4 boks har en DVB-C tuner så kan du bruge dit nuværende udstyr til grund pakkerne og måske mere, men læs mere hos Yousee om mulighederne.
DVB-T er til tag antennen
DVB-C er kabel TV
DVB-S er fra parabolen

Kommentar
Fra : CharlotS

Dato : 26-09-10 21:46

'' det står også på siden hvis du læser det hele [Blink] '' o.v.n. det handler ikke så meget om at læse, som det handler om at afkode, forstå, hvad det er der menes med det skrevne

I skal begge have tak for hjælpen, og desværre kan jeg se, at yousee ikke er noget som jeg kan få pt. Smadder ærgerligt !! ØV!!

Godkendelse af svar
Fra : CharlotS

Dato : 26-09-10 21:47

Tak for svaret rotw.