/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Template i Typo3
Fra : Bittersnaps
Vist : 627 gange
300 point
Dato : 20-09-10 21:41

Hej, jeg har brug for hjælp til at ændre på et template i Typo3.

Det drejer sig om følgende template: http://www.free-css.com/free-css-templates/page48/multiflex-3.php

Jeg har startet sitet www.hififorfolket.dk, og jeg har efterhånden fået redigeret den til noget, jeg nogenlunde kan lide.

Men jeg kan simpelthen ikke få "search"-feltet væk. Jeg har prøvet at fjerne plugin'et fra Typo3, jeg har prøvet at deaktivere samtlige linjer med "search" og "suche" i Typoscript-filerne i templatet - og det højeste, jeg kan opnå, er at fjerne boksen, men så står der stadig "suche" i samme felt.

Er der nogen, der ved, hvad jeg mere kan forsøge? Eventuelt installere det samme template, finde ud af, hvad jeg kan gøre, og fortælle mig det?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 310 point
Dato : 20-09-10 22:16

Fjern dette

Kode
<div class="searchform">
<form action="#" method="get" class="form">
<fieldset>
<input value=" Search..." name="field" class="field" />
<input type="submit" value="GO!" name="button" class="button" />
</fieldset>
</form>
</div>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-09-10 22:18

Du skal fjerne det som klaudi skriver og du finder det i html og ikke i CSS

Kommentar
Fra : Bittersnaps

Dato : 20-09-10 22:18

Tak - men i hvilken fil?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-09-10 22:20

index.html
layout1 2 3 4 5 html

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-09-10 22:29

Det er os i

header1 2 3 4 5 6 7.html

hvis du nu skul' bruge dem!

Kommentar
Fra : Bittersnaps

Dato : 21-09-10 06:42

Jeg takker ydmygst

Godkendelse af svar
Fra : Bittersnaps

Dato : 21-09-10 06:43

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-09-10 07:22

Velbekommen