/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Søger forretningspartner til sexshop
Fra : ABCTrading
Vist : 459 gange
20 point
Dato : 17-09-10 09:30

Hej

Jeg søger en seriøs forretningspartner til igangværende sexshop.

Partnerskabet kan bestå i kapital og/eller ekspertise i videreudviklingen af en netshop. Jeg søger kun en yderst seriøs partner, der kan og vil indgå med nye ideer, gå-på-mod og har forstand på især markedsføring af en sådan shop (især Google adwords, SEO, Facebook m.m.) Du vil indgå som ligeværdig partner fra dag 1 i alle beslutningsprocessor hvad angår den specifikke shop. Det vil gøre samarbejdet en del mere praktisk, såfremt du er bosat i Jylland – det er dog ikke et must! Målet for 2010 er; at shoppen vil genere tilstrækkeligt omsætning til, at vi begge kan trække en pæn sum ud til feriefonden.

Hvor finder jeg en sådan partner? Har søgt på Amino.dk m.fl. men uden det helt store held!?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-09-10 09:38

Citat
Partnerskabet kan bestå i kapital

Jo jo du snupper moneterne og forsvinder.

Kommentar
Fra : ABCTrading

Dato : 17-09-10 09:47

Nej nej - så har du misforstået konceptet!

Jeg har ikke kæmpet mig igennem webjunglen og startet en webside op, investeret 1000 timer i at finde rette leverandører, for at franarre kapital fra godtroende og så rejse til sydens sol.

Jeg leder, som jeg vidst klart og tydeligt allerede har skrevet, også efter ekspertise til videreudvikling. Har rette vedkommende kun ekspertisen, tager jeg gerne imod dén også.

I øvrigt vil rette person indgå i firmaet som ligeværdig partner m.h.t. pågældende shop, så evt. overskud deles 50/50!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-09-10 10:13
Kommentar
Fra : ABCTrading

Dato : 17-09-10 10:36

Jeg var af den overbevisning, at dette var et seriøst sted. Men kan allerede nu se, at det kun er for børn.

Jeg beklager jeg har optaget jeres al for megen fritid og sletter hermed spørgsmålet.

Annuller spørgsmålet
Fra : ABCTrading

Dato : 17-09-10 10:37

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål