/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / OS/2 / Spørgsmål
10  thomas2610 100
adgangsrettigheder i fejlsikret tilstand
Fra : ladegard
Vist : 982 gange
100 point
Dato : 07-09-10 22:23

Jeg har på xp home haft det problem (måske som følge af virus), at adgang til visse mapper blev nægtet, og som blev løst i fejlsikret tilstand, men fortsat var der efter normal opstart. Er der nogen der har en løsning på dette problem?.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 110 point
Dato : 07-09-10 22:32

og du valgte at lægge det i OS/2 ??????????

Nå men til problemet.
Citat
adgang til visse mapper blev nægtet, og som blev løst i fejlsikret tilstand

Jeg går ud fra at du taler om NTFS rettigheder som du har ændret.
På en home version skal dette foregå i fejlsikret tilstand

Det første du skal er at overtage ejerskab af mapper, filer og undermapper
Det næste du skal (og det er nok det du har glemt) er at tildele nye rettigheder

For nemheds skyld kan du jo give "Alle" fuld adgang

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 07-09-10 22:47

Citat
Det første du skal er at overtage ejerskab af mapper, filer og undermapper
Det næste du skal (og det er nok det du har glemt) er at tildele nye rettigheder

og ellers håbe på du er DANSKER
hvad fanden er det for noget BRÆK_vand
HOME opfører sig mærkeligt_

læg dem over i en ZIP mappe/fil
og prøv igen_ gerne på et andet DREV

og gendan systemet

men hvem fanden bruger alle disse gratis
programmer til andet end PIS andre med

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 07-09-10 22:49

Citat
børn TAGER backup
men voksne LÆRER det ALDRIG

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 08-09-10 07:59

Spam-free hvori er din logik??+

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-09-10 13:44

Citat
Spam-free hvori er din logik??+

- den ledte overlægen også efter, men erklærede derefter spammeren ravende sindssyg...

Godkendelse af svar
Fra : ladegard

Dato : 13-09-10 12:32

Tak for svaret EXTERMINATOR.