/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Picasa dubletter
Fra : okjk
Vist : 1519 gange
100 point
Dato : 05-09-10 21:39

Bøvler nu igen med Picasa. Programmet viser alle mine billeder to gange - altså alla mapper står to gange under hinanden. Muligvis er det fordi jeg har tilsluttet en ekstern HD der laver backup af maskinen, men kan man ikke styre dette således at picasa kun søger på C: drevet eller hvordan gør man det generer mig at der skal være to mapper af hver

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 06-09-10 11:35

Men programmet åbner jo bare alt du har på computeren, så jeg tror ikke det er muligt. Men kan du ikke bare tage lade være med at tilslutte den eksterne :) indtil du får klaret de billleder det drejer sig om .
god fornøjelse og håber det virker

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 06-09-10 16:45

Selvfølgelig er det muligt....

Du kan i Picassa (mappeadministration) SELV bestemme hvilke mapper der skal scannes.

Hvis der allerede ligger nogen du IKKE vil have med i oversigten, fjerner du dem bare, og næste gang du åbner er der KUN de mapper/drev du har bedt om

Godkendelse af svar
Fra : okjk

Dato : 06-09-10 17:53

Tak for svaret refi. Det var lige hvad jeg søgte

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-09-10 20:30

Selv tak....