/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Delphi/Pascal / Spørgsmål
10  jdjespers.. 200
Flotte ikoner?
Fra : sandy
Vist : 594 gange
50 point
Dato : 11-11-01 02:16

Hej med jer

Er der nogen af jer som kender nogle gode steder hvor man kan finde gratis ikoner, til b.la. buttons, treeview...osv.

Håber i kan hjælpe mig, for jeg er virkelig dårlig til at tegne.

Sandy

Accepteret svar
Fra : Dr_Dydendak

Modtaget 50 point
Dato : 11-11-01 05:05
Godkendelse af svar
Fra : sandy

Dato : 12-11-01 09:03

Tak for svaret Dydendak.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-11-01 21:58

Hent et program som Microangelo, og benyt 'librarian' programmet heri. Her
udvælger du f.eks dit C: drev, og programmet skanner alle filer for
ikoner... men pas på ophavsretsloven. De fleste Windows ikoner er iorden at
bruge.

Ellers gå en tur i radio/tv forretninger, der har de som regel shareware
cd-arkiver. Jeg har købt 2 cd'ere for 80,-. og her var tilsammen over 12.000
ikoner...

"sandy" <sandy.news@kandu.dk> wrote in message
newskH7.3171$Gt.274214@news000.worldonline.dk...
> Hej med jer
>
> Er der nogen af jer som kender nogle gode steder hvor man kan finde
> gratis ikoner, til b.la. buttons, treeview...osv.
>
> Håber i kan hjælpe mig, for jeg er virkelig dårlig til at tegne.
>
> Sandy
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>