/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
corel paint shop pro x
Fra : dhmoelsted
Vist : 581 gange
200 point
Dato : 26-08-10 16:51

fruen kører en del psp ,hun har fået en ny pc i april.. er der nogen kombilitalitetsproblemer med de corel paint shop programmer fra xp tiden, corel paint shop pro 9 og X og X1 og X2 i forhold til win 7 home 32 bit.
hun har et par stykker lagt på sin nye win 7 ... men hun klager over at når der arbejdes fryser billedet der dog klares ved genstart, men vel ikke smart i et arbejde.

pc er en medion bærbar med intel pentium t 4400...win 7 home ...nvidia geforce gt 230 m directx@10-grafik 4 gb ram 500 hd og 32 it men der medfulgte en 64 version .
Medion support siger at hun skal lægge den 64 version på ...hun tror det er pc der er dårlig det var en smøre ..men hvad siger i
tak

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 200 point
Dato : 26-08-10 18:05

Prøv at gå ind på Corels hjemmeside og se om der ikke er en opdatering til Win7. Det tyder på at hun behøver en opdatering.

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 26-08-10 20:35

Tak for svaret granner01.
ja den burde jeg ha gættet , de programmer jeg nævner ,kan for mig at se ikke forenes med win 7
men så sæger de da noget nyt....har studeret hj. siden.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-08-10 20:39

Selv tak og jeg håber hun får det til at virke. Og det er derfor jeg ikke har skiftet til Win7 endnu.