/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
smerter efter ny hofte
Fra : snestrup
Vist : 1554 gange
20 point
Dato : 25-08-10 19:17

Hej, nu er det 3 mdr. siden jeg fik en ny hofte, ucementeret, men har stadig forfærdelige smerter i hoften, låret og knæ. Nogen der har prøvet det? Har fået bevilget fysioterapi fra regionen. Spiser 2 Pamol + gigtpille 4 gange i døgnet, hjælper kun lidt på smerterne.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-08-10 19:19

Lægebesøg

Kommentar
Fra : snestrup

Dato : 25-08-10 19:40

Hej Teil

har været ved min egen læge, og har været på sygehuset og få taget nyt røntgenbilled, hoften var ok.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 30 point
Dato : 25-08-10 19:45

Det næste, en neurologundersøgelse da det kan være nerver, beskadigede eller i klemme.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-08-10 19:46

og nerver kan man ikke se på et røntgenbillede

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 25-08-10 20:47

Citat
smerter efter ny hofte
Fra : snestrup

er lige igang med at redigere en (Lægebogen) pdf- fil
og der står ????
ALT om gigt/ udskiftning af/ knogler___osv
skal gerne give dig et link til den
men der mangler de første 30 sider/
hvilket ikke har med andet at gøre end/ klumme og
(røde hunde og andre børnesygdomme)
du kan bare skrive JA og du får linket til bogen/
men selvføgelig med FORBEHOLD//
jeg vil ikke )(&### for indholdet

men det er rimeligt godt beskrevet =
hvad man kan forvente sig efter DIN tur

ellers

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-08-10 20:49

Ja jeg kender det fra min svigermor, og det viste sig at hun havde en nerve i klemme. Ultralyd hos en fysioterapeut hjalp hende samt massage og genoptræning.

Så bare i gang med at bestille tid hos en fysioterapeut.

Held og lykke med det.

Godkendelse af svar
Fra : snestrup

Dato : 25-08-10 21:27

Tak for svaret Teil.

har noteret det ned,

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 25-08-10 21:42

Citat
Det næste, en neurologundersøgelse da det kan være nerver, beskadigede eller i klemme.

håber sgu de TÅBER heller ikke kan se en NERVE

Kommentar
Fra : Lilleclaus

Dato : 26-08-10 22:05

Hej Sne rolig nu det er kunz 3 mdr. siden, hvad med lidt tålmodighed det er sq en stor opr. du har været igennem, hvor dine muskler er blevet trukket til side for at kunne lave det opr.tive indgreb du skal genoptræne og såå kan du regne med, at der vil være smt. i op til et år alligevel.. men du kan henvende dig til din læge og evt. få en blokade i hoften da slimsækken omkring lårknoglen meget ofte er blevet irriteret efter opr. og der kan det hjælpe med en binyrebark indsprøjtning..

held og lykke
www.klinik-chi.dk
Lilleclaus