/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
pedelmedhjælper løntrin F?
Fra : return
Vist : 5139 gange
150 point
Dato : 25-08-10 12:37

hej

nogen der ved hvad en pedelmedhjælper får i start løn i ålborg kommune de kalder det løn trin F nogen der ved hvor meget man kan forvente at starte på

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-08-10 12:43

Der skal være et nummer foran f.

Eksempel: 28 f

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 25-08-10 12:47

Var det ikke bedre at ringe til Ålborg Kommunes personaleafdeling og spørge dem der? De må da kende svaret

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-08-10 15:46

Nogle skal jo over åen efter vand.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-08-10 20:45

Det ligger på F14 ca

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-08-10 22:27

http://forsiden.3f.dk/

Jeg tror de er de bedste til at forklare dig, hvad du skal have.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-08-10 19:13

Prøv at se her under gruppe 1 http://www.etf.dk/fileadmin/bruger_upload/dokumenter/LON_ANSAETTELSE/Lon/1-55__KTO-skalaen_oktober_2006.pdf

Hvad løntrin en pedelmedhjælper er på ved jeg ikke, men her har du alle løntrinene

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 150 point
Dato : 26-08-10 19:16
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 26-08-10 19:35

Citat
Hvad løntrin en pedelmedhjælper er på ved jeg ikke, men her har du alle løntrinene

næh, det kan også være svært at vide, alt efter hvilket forbund der organiserer de pågældende og så vidt jeg ved, kan det både være under FOA og 3F

men mit bedste bud er at vi er omkring et trin 12 eller 13

Men derudover kan der være lokale forhandlinger- derfor igen igen igen og atter igen ring til 3F eller FOA eller bare til Aalborg kommunes løn og personale afd. som kan give svaret helt korrekt.
Det er da ingen kunst.
Løntrin F, aner jeg ikke hvad betyder, men næppe noget der er højere end tirn 12 eller 13 som alt andet ufaglært arbejde, indenfor det offentlige.

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 26-08-10 21:34

Tak for svaret bentjuul.