/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
MSN MESSENGER
Fra : huelya87
Vist : 529 gange
40 point
Dato : 19-08-10 19:54

HEEEEY ER DER IKK NOGEN DER KAN HJÆLPE MIG... JEG HAR EN MACBOOK, OG HAR MICROSOFT MESSENGER, JEG PRØVER OG TILFØJE NOGEN, MEN DEN VIL IKK VISE DEM ONLINE, DE ER ALTID BLOKERET, HVORDAN SKAL JEG TILFØJE DEM IGEN..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-08-10 23:26

Prøv aMSN den ligner den fra Microsoft og virker fint på mine Linux computere, den kan også hentes til Mac: http://www.amsn-project.net/download.php

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 40 point
Dato : 20-08-10 04:58

Kan en Mac kun skrive med STORT ?

Kommentar
Fra : huelya87

Dato : 20-08-10 08:49

Ejjj mange tak for hjælpen.. Det hjalp sgu :)

LuffeA: Tjooeeh, mac kan da godt skrive småt

Godkendelse af svar
Fra : huelya87

Dato : 25-08-10 18:20

Tak for svaret LuffeA.