/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Kan i finde en adresse på denne plads ??
Fra : piaskov
Vist : 705 gange
100 point
Dato : 05-08-10 17:51

Kan skutte finde den
http://www.autocamposek.cz/

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-08-10 17:52

Og ja...jeg ved at GPS koridinalerne er der....men de stemmer ikke altid...derfor.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 05-08-10 18:02

Nelsonská 669

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-08-10 18:04

Hvor FILAN fandt du den henne.
Vil da ikke bare ta' afsted og så havne et sted du bilder mig ind

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 110 point
Dato : 05-08-10 18:05

eller lidt mere komplet
Nelsonská 669
417 05 Osek, Ceská republika

kilde: google maps

koordinaterne er nu kun 50 meter ved siden af

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 05-08-10 18:07

indtast koordinaterne på google maps og alt vil åbenbare sig

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-08-10 18:07

TAAARK.
Så kan vi da ikke fare helt vild.
Hvorfor jeg skriver det med GPS er fordi sidst vi var på tur havde min svoger prøvet for sjov at sætte dem ind til Storebælts caming ...og hvis den skulle bestemme var han havner ved Næstved hvor han kommer fra

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 05-08-10 18:08

Tak for svaret EXTERMINATOR.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 05-08-10 18:20

God tur Pia

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-08-10 18:24

Glæder mig sindsygt meget.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 05-08-10 19:32

Citat
ved Næstved

nåe jae, der er da både vand og bro.
ovenikøbet en drejebro

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 05-08-10 19:48

Hvis du på maps.google.dk søger efter "N50 37 18 E013 41 13" så finder du et kort hvor pladsen er angivet - samtidig finder google pånktet 'A' og angiver adressen "Zahradní 227, 417 05 Osek".

Men under alle omstændigheder så støder de to veje op mod hinanden.

Doufám je budes mít dobry dovolone (Du må ha en god ferie)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-08-10 19:55

HIHI Tak Henrik.
Sig mig har du været på den plads...det har vi ikke men den ser ret lækker ud.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 05-08-10 21:17

øhh henrikkrebs, glem lige det lille a, det er den der er forkert, lidt højere oppe kommer der en lille gul prik hvor der står autocamp osek
klik på den og kontaktoplysningerne kommer frem
prøver lige at lægge et direkte link, ved ikke om det virker

http://maps.google.dk/maps/place?cid=1289504484446583193&q=Autocamp+Osek&cd=1&cad=src:ppiwlink,view:smartmaps&ei=jA9bTK61LYz8OdG3uJkE&sig2=50A4peD_cmSA01KT2blp2g&dtab=0

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 05-08-10 21:21
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-08-10 21:40

Hej EXTERMINATOR.
Ja tak jeg har set den side...ser der ikke bare himmelsk ud ??
Jeg har fået polottet den ind på vores GPS.
Men det kunne da være sjovt at høre fra en der havde været der.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 05-08-10 22:37

jo, man får jo helt lyst til at hoppe ud i bilen og så bare suse afsted.
men jeg ville muligvis få lidt problemer med arbejde, vil du tænke dig, de er begyndt at forlange et jeg møder ind et par timer om dagen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-08-10 22:54

Citat
de er begyndt at forlange et jeg møder ind et par timer om dagen

Ejjj altså..hvad bilder de sig dog ind.
Det er da for galt

Jeg skal så nok sende dig en tanke når vi er dernede.