/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Digiality T2001 CX- hjælp
Fra : kammanoerup
Vist : 982 gange
100 point
Dato : 01-08-10 18:31

Hej!

Jeg har ikke brugt den længe, men nu skal det være!
Information: Release Jul 2 2007

softwareversion 4.00
det er altså en ældre sag og jeg kan forestille mig, at der kunne være nogle opdateringer, da den ikke kan finde Kanal K og HD! (dem vil jeg meget gerne ha')

Kan du fortælle mig hvor jeg kan finde evt. opdateringer???

Venlig hilsen Kamma

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 01-08-10 18:34
Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 01-08-10 18:51

Desværre som du selv skriver så er det en ældre sag, den kan ikke modtage mpeg4 som DR HD sendes i, du skal ud og købe en ny tuner boks som kan håndtere de nye signaler efter 2012 kan du slet ikke bruge den gamle sag mere, da stopper stationerne med at sende mpeg2 som din boks kan modtage

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-08-10 21:11

En ny digitaltuner som du har brug for, koster 399 Kr. i Bilka/Føtex.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-10 21:28

Citat
En ny digitaltuner som du har brug for
øh ja hvad er der da behov for?
Tunere til kabel TV er lidt dyrere end hvis man har anttenen på taget, og hvis tuneren skal bruges til sattelit så vil jeg anbefale at købe hos udbyderen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-08-10 21:31

Nåe ja - jeg har jo antenne og kan bruge sådan en fætter fra Bilka/Føtex.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-10 21:37

Det har jeg også (og har også parabol) det er først for nylig jeg er begyndt at interessere mig for de forskellige slags tunere, i forbindelse med at jeg selv skulle købe ny

Godkendelse af svar
Fra : kammanoerup

Dato : 02-08-10 07:47

Tak for svaret o.v.n..

Jeg tænkte det såmænd nok!
Så klarer jeg mig med det den kan til 2012-- hvem ved, hvad der så sker !!

det står i mit arbejdsrum- så jeg nøjes (spilder ikke så megen tid på det) !
Tak til alle!

Venlig hilsen Kamma

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-10 23:26

Tak - men der var desværre ikke megen hjælp i mit svar, du spørger bare igen når den udskiftes

Kommentar
Fra : kammanoerup

Dato : 03-08-10 08:32

Til o.v.n.

Vender nok tilbage!
Venlig hilsen Kamma