/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Hvad skal de nu gøre?
Fra : Sønder
Vist : 849 gange
50 point
Dato : 29-07-10 16:49

Citat
Fransk politi har anholdt et forældre­par efter at have fundet ligene af ot­te nyfødte børn i parrets hus og have

De blev fundet, da de ny ejere ville grave ud til svømmebasin.

Hvad skal de nu gøre? - lave et børnebasin?

(Var den for grov?

Sønder

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 29-07-10 16:52

Ja, prøv en anden gang!!!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-10 16:57

Måske er det for sent, men ville det ikke et forsøg værd at oplyse om P piller og kondomer? I stedet for de meget sene "aborter"

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-07-10 17:09

Citat
Var den for grov?

Kort og godt .....JA det var den

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 29-07-10 17:53

ja den var måske lidt grov nu når det er en rigtig begivenhed
men ellers

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-07-10 19:34

Åhhh hold nu op. Mennesket har i årtusinder overlevet grusomheder af den værste slags ved at lave sjov med dem. Kendte engang en jøde, som kom på den lokale. En gang stod han og rodede i askebægeret med sin cerutstump og en gæst spurgte hvad han lavede...Slægtsforskning min ven...svarede han

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-07-10 19:36

Hvis ægteparret bliver sigtet for drab på de 8 babyer, går jeg ind for strafnedsættelse. Det var jo deres egne de myrdede....tænk hvis det havde været andres

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 50 point
Dato : 29-07-10 19:46

Ja, den var grov - men et godt eksempel på dansk humor, når den er bedst / værst.

Jeg husker Estonia katastrofen, hvor der blev lavet mange vittigheder om det. F.eks.:
Hvad var passagerenes sidste måltid? Sprængt bov!
Eller
Hvad gør et Biafra-barn, når han skal lege gemmeleg? Gemmer sig bar en flagstang!!

Jeg tror, det er danskernes måde at håndtere de frygtelige begivenheder på. Vi laver vittigheder om det. Ikke fordi, vi synes, det er morsomme begivenheder, men fordi vi har et behov for at kunne le sammen. Lægge distance til det.

Jeg synes din vittighed var ganske sjov - trods den triste historie, der ligger bag

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-07-10 19:52

Citat
Det var jo deres egne de myrdede....tænk hvis det havde været andres

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-07-10 20:25

Selvfølgelig er det en grotesk og monstrøs tragedie, men det hjælper ingen, at vi sidder og rykker i vandlåsen. Lidt god sort humor er nu engang bedre og der er jo ingen (formoder jeg) som synes at det skete er alletiders.

Ja Pia...Det mener jeg Tænk hvor grufuld forbrydelsen ville have været, hvis parret havde dræbt andres babyer. Så ville tragedien da først være uoverskuelig. Om det ligefrem er formildende omstændigheder med deraf følgende strafnedsættelse tror jeg selvfølgelig ikke på ikke, men lidt sort humor skader ikke

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-07-10 22:07

Da Estonia sank og tog flere hundrede mennesker med sig gik der jo kun et par timer inden de første vitser kom.
Hvad stod der på menuen i restauranten ?
-Sprængt bov !

Hvem spillede live underholdning ?
-Wet Wet Wet !

Hvordan blev børnene beskæftiget ?
- De legede i vandrutchebane !

Og en efternøler:
Nogle måneder efter blev en kvindelig strandvasker fundet ved Gilleleje.
Hun vibrerede med en summende lyd, ved obduktionen fandt man en dildo isat Duracell-batterier.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-07-10 22:12

En grusom verden hvor nogle ligger under dyrestadiet.

Man hørte ingen vittigheder da man fandt ud af at to unge piger var sultet ihjel i kælderen hos en belgisk pædofil for nogle år siden

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-07-10 22:32

Citat
Ja Pia...Det mener jeg Tænk hvor grufuld forbrydelsen ville have været, hvis parret havde dræbt andres babyer. Så ville tragedien da først være uoverskuelig.

Ja Klumme...det vil jeg da gi' dig ret i.
Der må jo været gået et eller andet helt galt i hovedet på den stakkels kone.
Normalt er det sq ikke.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 29-07-10 22:54

Citat
Selvfølgelig er det en grotesk og monstrøs tragedie, men det hjælper ingen, at vi sidder og rykker i vandlåsen.

du mener vel DIN lynlås...

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 30-07-10 13:27

Citat
Man hørte ingen vittigheder da man fandt ud af at to unge piger var sultet ihjel i kælderen hos en belgisk pædofil for nogle år siden

Så er det da på tide at vi finder på nogen!

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 30-07-10 15:30

Giv dem røde elastiker på håndrodsknoglen og råb....Alle med røde bånd fra "Døgninstititionen" skal op....NU.....men det er vist ikke særligt sjovt

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 30-07-10 15:45

Eller Alle børnene fik gaven undtagen de otte som lå i haven

Godkendelse af svar
Fra : Sønder

Dato : 30-07-10 16:09

Tak for svaret pifo. VI der arbejder på en kirkegård bliver nok -ligesom fx. Falckfolk lidt hærdede med hensyn til den slags. Men derfor ikke ligeglade...
Sikke en debat, det gav..
Tak alle.