/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Surround
Fra : loberg
Vist : 433 gange
300 point
Dato : 26-07-10 20:17

Jeg har lige købt mig surround anlæg. Mine front højtaler er jeg ikke helt tilfreds med . Lyden er ikke så god. Kan man bruge nogle almindelig højtaler ?

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 26-07-10 20:25

Som udgangspunkt, ja. Problemet kan ligge i, at modstand og størrelse ikke er den samme og hvis der ikke kan indstilles på lydstyrken for hvert sæt højtalere, kan du miste en hel del af surroundeffekten.

Du kunne lige skrive hvilket mærke og model det drejer sig om. Så skal der nok være nogen der kommer med gode idéer.

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 27-07-10 08:23

Kort og godt er svaret "JA"

hawaii7

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-10 09:51

Citat
Lyden er ikke så god. Kan man bruge nogle almindelig højtaler ?

Hvad er almindelige Dem der hører til er vel almindelige.....

Hvis de er fra en clockradio bliver lyden næppe bedre

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 300 point
Dato : 27-07-10 12:50

Hvis min centerhøjtaler går i stykker, så vil jeg sætte en af mine jamo højtalere til. De har en kanon lyd. Så skift du bare den højtaler.

Godkendelse af svar
Fra : loberg

Dato : 27-07-10 18:22

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-07-10 19:25

Selv tak.