/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
LG Plasma tilslutning til pc?
Fra : Gigli-Chico
Vist : 567 gange
53 point
Dato : 25-07-10 20:40

Hej..

Jeg har et LG 42PJ350 42" plasma tv som jeg gerne vil sætte min computer til.
Så det jeg ser på skærmen af computeren er det jeg ser på tv'et..

Er der nogle specielle stik man skal bruge? kan man i det hele taget gøre det med det tv?
Jeg har lige købt tv'et forleden dag og har ikke rigtigt styr på det hele ud over at skifte kanal endnu.

Jeg har aldrig prøvet det før og ved ikke hvordan man gør. Er der nogen der kan hjælpe lidt?

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 25-07-10 20:44

Tv'et skal tilsluttes til en bærbar pc. Acer Aspire 5810TG TimeLine.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 25-07-10 21:35

Du skal bruge et HDMI-kabel

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 25-07-10 21:52

Er der noget specielt HDMI kabel? eller er alle ens?
Og passer den så til min com og til tv'et? eller skal jeg tjekke først?

Accepteret svar
Fra : grow

Modtaget 53 point
Dato : 25-07-10 22:15

HDMI kabelt ser ud som et af de tre øverste på linket, men check først tilslutningerne på TV og PC
http://www.av-cables.dk/billede_kabler/hdmi_kabel_51_da/

Godkendelse af svar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 25-07-10 22:26

Tak. Jeg var sjovt nok selv lige inde på samme hjemmeside for at købe et.. :D
Jeg har tjekket det passer perfekt.. ;) Tak

Kommentar
Fra : grow

Dato : 25-07-10 23:33

Tak for point Gigli-Chico og god fornøjelse med skærmen. Forresten får Tv'et en fin bedømmelse på nettet.