/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Hvem kan finde flest ??
Fra : piaskov
Vist : 642 gange
300 point
Dato : 22-07-10 21:06

Hej alle.
Jeg skal bruge en hel masse link til campingpladser i DK.
En liste skal laves i samarbejde med nogle andre.
Betingelserne er som følger:
Prisen pr. overnatning for 2 personer inc. alt MAX 150 kr. meget gerne mindre.
Det vil sige 2 personer , strøm , pladsgebyr , og miljø gebyr.

Håber på hjælp.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-10 21:10

Den slags finder du ikke priser på på nettet

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-07-10 21:11

Der tager du fejl refi...hvis du kigger på de enkelte pladser skal de oplyse om deres priser.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-10 21:15

Jeg bøjer mig i støvet......

Der er sgu sket noget de sidste 20 år

http://www.bogensecamp.dk/dagspriser/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-07-10 21:28

Piaskov, hvis det skal være som nævnt i tråden på DCU, så skal det jo lige med, at det er uden Acsi BTN osv

Det er dejligt at skytten vil lave den liste, men jeg tror desværre den bliver kort

Håber fadme at campingejerne får stor konkurrence nu, vi skal i hvert tilfælde til Stevns camping (har lige bestilt checks)

Hvis der er nogle kandutter der vil se, hvad vi snakker om, så er der er link her

http://www.dcu.dk/campisterimellem/showPost.asp?forumPostGuid=529876&AreaGuid=2285

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-07-10 21:29

ha ha

Citat
Der er sgu sket noget de sidste 20 år

Der var der dårligt internet så jow der er sket meget

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-07-10 21:29

Citat
, vi skal i hvert tilfælde til Stevns camping (har lige bestilt checks)

Der er altså også bare SÅ skønt.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-07-10 21:33

Citat
Jeg bøjer mig i støvet......

Manglede sq osse bare du

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-10 21:35

Citat
Der var der dårligt internet

Vil det sige at ALLE skulle køre rundt i landet for at finde priser

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-10 21:37

Citat
Jeg bøjer mig i støvet......

Nåh ja - jeg opholder mig normalt i et sterilt rum

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-07-10 21:37

Citat
- jeg opholder mig normalt i et sterilt rum

og

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-07-10 21:42

Nu vi er ved billigt ...så kig her engang.
Det er også under opbygning.
Gratis internet på de pladser.
Det er ellers noget de godt ved havd de vil ha' for rundt omkring på pladserne.
http://hos.djurs.net/camping/campingpladser/gratis_internet.htm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-10 21:46

AV AV - pas på....

Det er åbne netværk....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-07-10 21:51

Kald det gratis en gang til--- tjek lige overnatningsprisen, pladsleje, el, miljø... de er dyre de pladser, så jeg vil sige det internet er godt og grundigt betalt

Bare den første plads

Voksne pr. nat Kr. 85,- Kr. 75,- Kr. 60,-
Børn (0-11 incl.) Kr. 55,- Kr. 45,- Kr. 40,-
Standardplads Kr. 80,- Kr. 70,- Kr. 55,-
Komfortplads Kr. 110,- Kr. 100,- Kr. 85,-
El (10 Amp.) Kr. 30,- Kr. 30,- Kr. 30,-
Hund Kr. 10,- Kr. 10,- Kr. 10,-
Brusebad Kr. 5,- Kr. 5,- Kr. 5,-

Bliver for os to voksne 260 kr for et døgn.... og jeg har selv sommerhuset med!!!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-07-10 21:53

Ska. da ha' noget for pengene du

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-07-10 21:55

Tjekkede lige to plader mere det bliver henholdsvis kr. 296,00 og kr. 276,00 pr døgn for to voksne... så vil jeg foretrække at undvære internettet, og have en billigere campingplads

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-07-10 21:56

plader=pladser

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-07-10 22:22

Denne plads har jeg været på, der skulle være kommet nye toilet/bad bygninger siden, men selv med de gamle bygninger var den ok

Den holder ikke prisen som du efterlyser, men den er da rimelig

http://www.laegaardenscamping.dk/?pid=36

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-07-10 22:25

Det er F*** frækt at tage 50 kr. i pladsgebyr

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-07-10 22:32

Nå hva så med Hanstholm i dit link om internet, der var prisen 60 kr. For ikke at tale om Løkken (også fra dit link)... kr. 100

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-07-10 22:35

Citat
Nå hva så med Hanstholm i dit link om internet, der var prisen 60 kr.

Ja det ved jeg godt. Det var en dyr fornøjelse at være deroppe. Men en SKØN fornøjelse
Men det er jo så KUN internettet der er tale om i det link

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-07-10 22:42

Citat
Men det er jo så KUN internettet der er tale om i det link

Hva' mener du??

Her er priserne for Hanstholm

Voksen per nat 83 kr. 71 kr.. Alle nummererede pladser
Barn op til 12 år per nat 55 kr. 45 kr. er komfortpladser med
Pladsgebyr unummerede pladser / teltplads 30 kr. 10 kr. eget elstik, egen vandhane
Pladsgebyr nummereret komfortplads 60 kr. 30 kr. samt egen kloak tilslutning.
Pladsgebyr udsigtsplads blå plads, 399-456 + 608-616 90 Kr. 50 kr.
Hund per nat 10 kr. 10 kr. Pladserne 404-456 og 608-616
Strøm per nat 35 kr. 35 kr. er luksus udsigtspladser,
Strøm per nat incl. varme 45 kr.

første pris er i højsæsonen

så sig lige en gang til at internettet er gratis...... i mine øjne er det så rigeligt betalt 276 i døgnet, det er uforskammet, når det eneste der bliver brugt (af os) er badet, strømmen og affaldscontainer

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-07-10 22:50

Ja det er da hamrende dyrt.
Men nu har jeg jo kun sat linket ind for at vise HVOR der er gratis net.
Alt det andet må folk jo selv om.
Der er jo ikke nogen der vrider armen om på nogen for at de SKAL tage derop.

Jeg lader tråden stå til søndag aften hvor jeg er hjemme igen.
Fortsat god week-end.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-07-10 23:09

Hmm, campingpladserne er før blevet beskyldt for karteldannelse, så forvent ikke de store udsving.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-07-10 07:28

Jeg kender ikke denne plads, og billeder kan snyde, men umiddelbart ser den god ud??

http://www.lystskovcamping.dk/

Prisen er i overkanten af hvad du ønsker, men for to voksne i højsæsonen bliver det kr. 178,00 pr. døgn ( og endnu billigere, hvis man er med i BNT)

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 300 point
Dato : 23-07-10 09:05

Denne plads kender jeg heller ikke -- men prisen holder

http://www.kalundborg-camping.dk/camping_priser.aspx

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-10 14:24

Så kandu-medcampister - så er der kommet flere billige pladser på listen

http://hos.djurs.net/camping/campingpladser/billige_pladser.htm

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 02-08-10 22:02

Tak for svaret Nordsted1.