/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvor kan man hente Baggrunde Til Motorol~
Fra : Quester
Vist : 214 gange
40 point
Dato : 05-05-03 15:15

Nogle der kender nogle rigtige gode sider til at hente baggrunde itl Motorola T720

Kommentar
Fra : tla

Dato : 05-05-03 16:11

Du skal benytte WAP til at downloade billederne fra nettet - se evt. mit indlæg i Tips & Tricks, hvis du vil have nogle links...

Kommentar
Fra : snoopdoggy

Dato : 11-05-03 19:38

Jeg har lige et spørgsmål angående til de baggrunde til t720, jeg har fundet et par sider hvor man kan uploade billeder fra sin computer og op på den side og derefter downloade dem til sin t720, men det er ikke lykkedes for mig at få en i nu, da den enten siger at den er for stor og derfor ikke kan vises, eller kan jeg slet ikke downloade den.

Hvad gør jeg galt er der noget galt med min opsætning på min mobil eller hvad?