/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Stofanet´s hastighed.
Fra : Bragesvej
Vist : 416 gange
10 point
Dato : 05-05-03 15:13

Hvilken hastighed køre stofanet med up/down

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 20 point
Dato : 05-05-03 15:22

iflg. deres hjemmeside står dette at læse : Få StofaNet bredbånd i forskellige varianter - valget er dit!
Dine oplevelser på internettet bliver en hel del sjovere med StofaNet - én af Danmarks hurtigste internet-forbindelser. Faktisk er StofaNet op til 10 gange hurtigere end for eksempel ISDN. Men StofaNet er ikke bare hurtigere end de fleste - vores abonnementer er faktisk også blandt de billige.

StofaNet fås i 3 varianter, klik på navnet for mere information:
FlexRate op til 1024/256 Kbit/s, koster fra 50 kr. om måneden, afregning efter forbrug
FlatRate op til 256/128 Kbit/s, der koster 299 kr. om måneden for frit forbrug
FlatRate op til 512/128 Kbit/s, der koster 425 kr. om måneden for frit forbrug

Nappet på www.stofanet.dk

Karina

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 05-05-03 17:06

Tak for svaret Fnollerpige.

Kommentar
Fra : als

Dato : 05-05-03 19:13

Man skal tage det med en vis gran salt. Jeg har også stofa og det er nu ikke altid lige hurtigt. mvh als