/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Lidt nyttig viden! - IKKE ET SPØRGSMÅL!!
Fra : Majormajor
Vist : 843 gange
20 point
Dato : 10-07-10 20:08

Nyttig viden i varmen !

Hvis du skreg i 8 år, 7 måneder og 6 dage ville du have produceret nok energi til at varme en kop kaffe?
(Er næppe det værd)

Hvis du prutter uafbrudt i 6 år og 9 måneder vil der være produceret nok gas til en atombombe?
(Så ligner det noget!)

Hjertet producerer så stort et pres når det pumper blod ud i kroppen at det kan sprøjte 914,40 cm?
(Wow!)

En gris' orgasme varer i 30 minutter?
(I mit næste liv vil jeg være en gris)

En kakerlak kan leve i 9 dage uden dens hoved før den dør?
(Uhyggeligt!)

(Jeg er stadig ikke kommet mig over det med grisen)

Hvis du banker dit hoved ind i væggen bruger du 150 kalorier i timen?
(Prøv ikke det derhjemme. Men måske på arbejdet)

Hannen hos vandrende pinde kan ikke parre sig når dens hoved er fastgjort til kroppen. Hunnen tager initiativet til sex ved at rive hannens hoved af?
('Skat, Jeg er hjemme. Hvad f...?!')

En loppe kan hoppe 350 gange så langt som dens kropslængde? Det svarer til at et menneske hopper længden på en fodboldbane.

(30 minutter... heldige gris…)

Havkatten har over 27,000 smagsløg?
(Hvad kan være så velsmagende på bunden af havet?)

Nogle løver parrer sig over 50 gange om dagen?
(Jeg vil stadig være en gris i mit næste liv - kvalitet frem for kvantitet)

Sommerfugle smager med deres fødder?
(Noget jeg altid har ønsket at vide!)

Den stærkeste muskel i kroppen er tungen?
(Hmmmmmm........)

Højrehåndede mennesker lever, i gennemsnit, 9 år længere end venstrehåndede?
(Godt så!)

Elefanter er de eneste dyr der ikke kan hoppe?
(OK, det er jo nok meget godt........)

En kats urin lyser under sort lys?
(Hvem mon har betalt for at finde ud af det?)

En struds' øje er større end dens hjerne?
(Jeg kender mennesker med samme problem)

Søstjerner har ingen hjerner?
(Sådan nogle mennesker kender jeg også)

Isbjørne er venstrehåndede?
(Hvis de skifter, vil de leve meget længere)

Mennesker og delfiner er de eneste arter der har sex for lystens skyld?
(Hvad med grisen??)

Nu hvor du har smilet mindst én gang, er det din tur til at sprede dumhederne og sende dem til nogen du synes trænger til et smil (måske endda et grin....)

Og det har jeg så lige forsøgt, og god sommer

Kærlig hilsen fra Kirstine

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 10-07-10 20:33

God Sommer
Bluesky

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-07-10 21:01

- jeg har set en elefant hoppe!!!

- tak for grinet Kirstine.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 10-07-10 21:37

Kommentar
Fra : webm

Dato : 10-07-10 22:34

Ha ha og god sommer til dig også...

Ikke mindst et ønske om en god sommer til brorteil - han trænger da i den grad til at få et positivt livssyn...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-07-10 22:37

Lidt at tænke over i varmen

- Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren?

- Hvis svømning er så sundt, hvorfor ser hvaler så ud som de gør?

- Kan man tage noget imod kleptomani?

- Da man første gang opfandt uret, hvordan vidste man så hvad det skulle stilles til?

- Hvorfor stopper fodgængere altid i døråbninger, for enden af rulletrapper og på de smalleste steder på fortovet, hvor de er mest i vejen?

- Kan man surfe på en hedebølge?

- Kan man blive gennemblødt af gaveregn?

- Kan høns gå i gåsegang?

- Hvor kører bussen "ikke i rute" hen?

- Er dyreshampoo blevet testet på mennesker?

- Hvad kom først: Den første rette linie, eller den første lineal.

- Hvis du har været halvdød af skræk 2 gange, hvad sker der så?

- Hvad er forskellen på at skrive noget op og at skrive noget ned?

- Kan man appellere en mødom?

- Kan man grave et halvt hul?

God varm sommer

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-07-10 12:11

det var god læsning

god sommer også til dig

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 11-07-10 15:37

Hejsa Stouenberg.
Citat
- jeg har set en elefant hoppe!!!

Er det betegnelsen på en hunelefant, du der skriver om ?????

Og hejsa Webm.

Og så er jeg helt betaget af, at den kære Bror Teil immer wieder gider komme med intetsigende og ret ofte negative bemærkninger i forsk. tråde . Men OK da, man har jo et image, og det skal da passes og plejes, så søde Bror Teil: Bliv ved, tak .

Og nu får jeg sikkert en over snotten, fordi jeg skriver "kære" og "søde" .

Kærlig hilsen Kirstine

(PS! Jeg er stadig ikke kommet mig over det med grisen )

Accepteret svar
Fra : gribben1

Modtaget 20 point
Dato : 11-07-10 15:48

Jeg ville ønske, der var flere med så god en humor som Majormajor og Klaudi, vi lå flade af grin her i huset selv på en meget varm (35C) sommerdag.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 11-07-10 15:52

Ja, det da ganske opløftende med et hyggeligt lille grin - det forlænger livet har jeg ladet mig fortælle.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-07-10 16:37

Citat
Søstjerner har ingen hjerner?
(Sådan nogle mennesker kender jeg også)

Sådan mennesker kender jeg også. Og jeg vilogså være gris i mit næste liv for så kan vi øffe sammen.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 11-07-10 17:12

Man kan vel ta forskud på glæderne og øffe (øve mener jeg) sig lidt: ØF, ØF, ØF, ØF OG ØF .

fra Kirstine

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-07-10 19:37

Hvis i er så vilde med at være gris.................så kender jeg en gammel gris hvis det skulle være.

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 11-07-10 20:32

Ja, det lyder spændende, men kan den gamle gris så også ØFFE i rigelige mængder

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-07-10 20:53

Aner det ikke - har aldrig været tilstede.

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 11-07-10 21:06

Jamen, hvorfor siger du så, du kender en gammel gris, når du aldrig har været tilstede!

Når jeg skal fylde min fryser, skal det da helst være ungt kød ellers tager det en evighed at få mørt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-07-10 21:26

Ja ja - men jeg kan ikke vaere sikker paa at det er den gamle gris som oeffer.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-07-10 22:10

øf øf øf øf øf øf øf øf øf øf øf øf øf øf øf øf øf øf øf øf øf øf øf øf øf øf øf øf øf øff

ØF ØF ØF ØF

Nu har jeg øvet min pg nu kan jeg rigtig ØFFE ØF ØF

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 13-07-10 16:47

Kvindehumor!

Jeg havde opfordret min mand til at tage sin del af husarbejdet, og derfor stod han nu i vaskerummet og ville vaske sin t-shirt. Han havde været derude i cirka to sekunder, da han råbte: 'Hvilket program skal jeg bruge?'
'Det kommer lidt an på,' svarede jeg, 'hvad står der på t-shirten?'
'Liverpool' svarede han.
OG DE SIGER BLONDINER ER DUMME...!!!
-----------------------------------------------
Et par ligger i sengen.
Manden siger:'Jeg skal gøre dig til verdens lykkeligste kvinde!'
Hun svarer: 'Jeg kommer til at savne dig.'
-----------------------------------------------
'Det er alt for varmt til at have tøj på i dag' siger Erik, idet han kommer ud af badet, 'Skat, hvad tror du naboerne ville tænke, hvis jeg slog græsset nøgen?'
'At jeg tog dig for pengenes skyld', svarer Hun.
-----------------------------------------------

Q: Hvad kalder man en intelligent, lækker og følsom mand?
A: Et rygte.
-----------------------------------------------
* Kære Gud,
Jeg beder om visdom til at forstå min mand, kærlighed til at tilgive ham, og tålmodighed til at tåle hans skiftende humør. For du ved, Gud, at hvis jeg beder om styrke, kommer jeg til at slå ham ihjel!
AMEN !*
-----------------------------------------------
Q: Hvorfor klynker små drenge?
A: De træner til at blive mænd.
-----------------------------------------------

Q: Hva betyder det når der ligger en mand i din seng og gisper efter luft og siger dit navn?
A: Du holdt ikke puden længe nok.
-----------------------------------------------

Q: Hvordan undgår du, at din mand læser dine mails?
A: Du ændrer 'Indbakke' til 'Brugsansvisning'
-----------------------------------------------

ØF-ØF-ØF

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-10 18:45
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-07-10 19:08

ØF - ØF

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-07-10 19:15

En lille dreng og en lille pige sidder og leger. Pludselig siger drengen: "I går fandt jeg et kondom under radiatoren!" - "Nå siger pigen". De leger videre. Pludselig siger pigen: "Hvad er en radiator ?"

To drenge står og snakker om sex. "Jeg har hørt, at man gør det der hvor man tisser". "Nå, er det på brættet eller på gulvet?".

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-07-10 19:24

En mand møder på arbejdet med et mega blåt øje. Hans arbejdskammerat spørger ham, hvor han har reddet sig det henne. Jo, siger han, jeg skulle lære min kone at spille golf. Første gang hun slår til kuglen, ryger den ud på en mark. jeg går ud for at finde den, og efter lang tid finder jeg den så. Det viser sig at den har sat sig i rumpen på en ko! Det synes jeg var ret morsomt, så jeg henter min kone over til koen. Så løfter jeg koens hale op og siger til hende: "Ligner det ikke din?" Jeg vidste bare ikke, at golfkuglen var faldet ud i mellemtiden.

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 13-07-10 21:49

Hvis I bliver ved på den måde, får I skylden for mit hjertestop af grin

Øf - Øf

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 13-07-10 23:11

Hejsa Gribben1.

Undskyld du, men vi kan bare ik la være med at komme med "grib(b)ende" indslag .

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-07-10 23:21

Mellem venner
- Hvem har bukserne på hjemme hos jer? - Tja, her den anden dag kom konen kravlende hen til mig på alle fire. - Det må jeg nok sige. Hvad skete der så? - Hun råbte: "Hold så op med at gemme dig under sengen. Kom ud og slås som en mand!"

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-07-10 23:25

Hos dyrlægen
- Min hest har forstoppelse. - Tag en af disse piller, put den i enden af et langt rør, stik rørets anden ende op bag i hesten og blæs pillen derind. - Godt, det prøver jeg. Dagen efter: - Du ser ikke helt rask ud? - Nej, hesten blæste først.

Mellem venner
- Har du set, her er en and, jeg lige har skudt. - Og den skulle jeg tro på? Den har jo ingen fjer. - Jeg skød den, mens den var i bad.

Blondine i problemer
- Undskyld, frøken, men Deres ene bryst hænger uden for Deres bluse. - Pokkers, så har jeg glemt barnet i bussen igen.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 13-07-10 23:27

Æffer og muuer fra Dansk Krone:

http://www.danishcrown.dk/page20858.aspx

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 14-07-10 11:52

Citat
Æffer

Øffer .

Godkendelse af svar
Fra : Majormajor

Dato : 15-07-10 13:17

Tak for svaret gribben1. Vi er da heldigvis et par stykker, der er "latterlige" nok, til at få smilet frem hos andre .

Hilsen fra Kirstine .

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-07-10 13:49

En lastbilchauffør stopper for rødt lys, da en bil stopper bag ham og en blondine stiger ud. Hun går op til chaufføren og siger: "Hej, jeg hedder Connie, din last løber ud." Han ryster på hovedet og kører videre. Men i det næste lyskryds sker det samme. Han ryster igen på hovedet og fortsætter. I det 3. lyskryds kommer blondinen igen og gentager: "Hej, jeg hedder connie, din last løber ud." Chaufføren stikker hovedet ud af vinduet og siger: "Ja, og jeg hedder John, det er vinter og jeg salter vejen!!"

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 15-07-10 20:03

Godt at man er brunette .

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 16-07-10 17:57

Tak for point, vi havde ungerne på besøg fra natten til i går og hele dagen med, så jeg nåede ikke ind før i dag.

Du har en herlig "halvlummer" humor, hvor man bare ikke kan lade være med at grine.

Hilsen fra

Elly

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 16-07-10 21:13

Hej Elly .

Tak for en skøn kåmplimang . Og hav nu en god aften og nat .

Kærlig hilsen fra Kirstine