/ Forside/ Karriere / Offentlige / Told og Skat / Spørgsmål
10  MissXX 893
nem id
Fra : jensviggo
Vist : 910 gange
50 point
Dato : 04-07-10 11:28

jeg har stadig mit "gamle digitale signatur), men kan ikke logge ind, f.eks. i e-boks, så kommer der en firkantet boks frem med et rødt kryds i øverste venstre hjørne...mærkeligt, for andre steder kan jeg godt bruge min gamle dig.sig...........hjælp.

jensviggo

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-07-10 11:33

Kommer der ikke en linje øverst i browser vinduet der spør' om du vil installere et plugin fra nem id?

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 60 point
Dato : 04-07-10 11:45

Jeg havde også problemer, men jeg skrev til dem og de foreslog at jeg fik en ny . Så bestil en ny.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-07-10 12:23

Har du mulighed for at logge ind via din netbank?

vh Ben

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 04-07-10 13:50

du bruger vel ikke windows explorer 64 bit for den kan ikke klare den digitale signatur
det kan den i hvertfald ikke hos mig

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 04-07-10 13:51

ps prøv med 32 bit versionen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-07-10 14:09

Som allerede foreslået, log på netbanken og kom ind på E-boks den vej, i løbet af andet halvår 2010 vil den digitale signatur blive erstattet af NemID, du får besked af banken før skiftet.
Det kan måske at have noget med din Java at gøre, du bør altid bruge nyeste udgave:
http://www.java.com/

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 05-07-10 11:02

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-07-10 13:38

Selv tak du.

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 05-07-10 16:55

mon så ikke du skulle bestille en nem-id i stedet?!
for det er jo det vi skal have allle os med dig. signatur om ikke så længe

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 05-07-10 17:33

jeg går til skat i morgen og får et nem-id

jensviggo