/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Låst dokumentmappe kan den reddes?
Fra : dvnielsen
Vist : 585 gange
130 point
Dato : 04-05-03 22:37

Efter at have haft et kæmpe problem med min puter blev jeg enig med mig selv om at reinstallere windows XP. Da jeg kom ind på min computer igen lå min dokumentmappe der stadig. Nu er spørgsmålet så. Kan jeg på nogen måde komme ind i den mappe, jeg har kodeordet til den, men bruger profilen eksistere jo ikke mere. Kan mine dokumenter reddes eller er alt tabt?

På forhånd tak.
Daniel Nielsen

Kommentar
Fra : Rupta

Dato : 04-05-03 23:04

Hej dvnielsen!

Kan godt følge din frustrerende situation ;o
Nu spørger jeg så dig: Ka´du ikke bare igen oprette den tidligere brugerprofil?
Eller har du glemt den?

//Ole.

Kommentar
Fra : dvnielsen

Dato : 04-05-03 23:09

Har prøvet, men den har bare oprettet en der hedder [mitnavn]wsuiowsj128980 eller sådan noget.

Kommentar
Fra : Rupta

Dato : 04-05-03 23:52

Ked af det på dine vegne!
Kan så bare håbe på, at der nogle "lyse hoveder" der vil-, kan hjælpe dig og det er jeg overbevist om, der er i dette udmærkede forum.
Held og lykke!

//Ole.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 05-05-03 03:34

ja dine dukumenter (filer *.doc ) og dine mails (filer *.dbx ) og din adresse kartotek ( filer *. wab )
og dine billeder ( filer .*jpg ; *.bmb ; *.* )
for det kan du godt overføre til din nye profil

er det dem du tænker på eller er det en komplet / for en komplet er en svær ting for der mangler sikkert nogle filer i din windows mappe , men det er ikke sikkert...

Kommentar
Fra : dvnielsen

Dato : 05-05-03 07:29

Problemet er at hvis jeg dobbeltklikker på mappen får jeg beskeden : C:\Documents and Settings\Daniel Nielsen er ikke tilgængelig. Adgang nægtet. Jeg har selvfølgelig koden til brugeren, men får jo ikke mulighed for at bevise det

Kommentar
Fra : technet

Dato : 05-05-03 09:04

hvis du starter din maskine op i fejlsikret tilstand så skulle du få lov

er det fat32 eller ntfs system du køre ?

Kommentar
Fra : dvnielsen

Dato : 05-05-03 09:59

ntfs.
Jeg prøver den fejlsikrede tilstand

Kommentar
Fra : dvnielsen

Dato : 05-05-03 10:15

ARRRG!!! Kan ikke engang få det her lort i fejlsikret tilstand..... Siger jeg skal trykke på F8, men der sker ikke en skid.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 05-05-03 10:22

dvnielsen >> tag det med ro prøv igen med F8
eller start maskinen op og så lad den selv starte i fejlsikret tilstand
og det gør du ved at tilføje denne sætning i boot.ini lige efter fastdetect
/SAFEBOOT:MINIMAL
og boot.ini ligger på dit c:\

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-05-03 10:39

Hej
Jeg ved ikke om dette kan hjælpe dig,det er da et forsøg værd hvis dine
dokumenter er vigtige,iden er om du kan ændre din profil tilbage til nøjaktigt den du havde før du reinstallere xp,jeg ved ikke hvordan det
virker nøjaktigt, da jeg ikke har afprøvet nettop dette script,det er bare en
ide.

N~ Name - Change Registered Owner Go to Start/Run/Regedit and navigate to this key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ ... double click RegisteredOwner and change the Value data. Or you
http://www.kellys-korner-xp.com/xp_n.htm

Change Registered Owner and Organization,det ligger nede i højre side, der er
disse to måder at gøre det på.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-05-03 10:46

http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm

script>Change Registered Owner and Organization

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-05-03 10:52

Jeg ved ikke om det virker
Modify the two values named 'DefName' and 'DefCompany', and change the values to your current Name and Company respectively. The next time you install a program these new values will be used as the defaults instead. Note: This will not affect the registered names of existing applications, it only affects new installations.
Man kunne lege med iden, at man flyttede dokumenterne til cd og tilbage igen
efter ændringen,hvem hved.

Kommentar
Fra : dvnielsen

Dato : 05-05-03 11:02

Prøvede begge idéer, men min manglende erfaring med windows (Lamer). Det virkede ikke at køre i fejlsikret tilstand. Jeg må nok lige så stille indstille mig på at miste dataen, redde det der ligger i delte dokumenter og formatere min puter

Tusind tak for hjælpen though, Det er sådan noget som det her der giver en lyst til at lave sit arbejde i hånden

De venligste hilsner
Daniel Nielsen

Kommentar
Fra : technet

Dato : 05-05-03 11:10

nej nej vent nu lige lidt for hvilke dat er det du mangler ??????????????????

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-05-03 11:19

Jeg kom til at tænke på at hvis du oprettede en nr 2 konto med dit gamle
password og navn med administrator rettigheder,og gjorde dine dokumenter
tilgænglig for alle brugere af pc'en og så prøvede igen ???

Kommentar
Fra : dvnielsen

Dato : 05-05-03 11:20

Det vil jeg lige prøve

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-05-03 11:22

trække dem over i delte dokumenter

Kommentar
Fra : dvnielsen

Dato : 05-05-03 11:27

Prøvede, men windows lavede bare en ny mappe med et andet navn. Den originale hedder Daniel Nielsen (den jeg ikke kan komme ind i) og den nye hedder Daniel Nielsen.DANIEL-47N5N39O (det sidste er puterens navn.) Det begynder at se lidt sort ud. Jeg er igang med at Damage assesment(SP?) for at se hvor meget jeg fik med på min sidste backup. Det drejer sig nok om en uges arbejde. Surt, men til at overleve (Som pianist er det jo ikke fritid man mangler).

Kommentar
Fra : dvnielsen

Dato : 05-05-03 11:33

Det drejer sig om små 30 noder lavet med nodeprogrammet Sibelius. En artikel jeg arbejdede på til pokernet.dk og nogle chatlogs med en kolega som han måske har. Derudover ligger der en del filer hentet ned med DC++, men de kan vel hentes igen (selvom det kommer til at tage lang tid) Det største problem bliver noderne, men en 14 dages arbejde er vel til at leve med :-/

Kommentar
Fra : technet

Dato : 05-05-03 11:38

hvad hedder den nøjagtige adresse hvor din mappe ligger
C:\Documents and Settings\All Users\?????????????????
men du kan prøve at klikke på mappen med højre musetast og så fjern skrivebeskyttelse (hvis den er det)
eller del mappen på netværket
-------------------------------
eller lav din boot.ini om så den starter i ren dos tilstand
og den ultimative metode er at du er at du deler helle din harddisk på netværket og så ed os kan logge ind og flytte dine filer over i en anden mappe

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-05-03 11:45

Har du fjernet fluebenet i gør denne mappe privat i deling,dokumenter dit navn højre klik egenskaber,og trukket dem over i delte dokumenter?

Kommentar
Fra : dvnielsen

Dato : 05-05-03 11:51

C:\Documents and Settings\Daniel Nielsen

Har prøvet at fjerne skrivebeskyttelsen, men det ville jo også være for åbentlys hvis det var så nem (men det er selvfølgelig MS)

Jeg har søgt på filen boot.ini , men uden resultat.... Den eksistere ikke på min puter (kan hvertilfælde ikke finde den ved at bruge søg og den ligger ikke C:\)

Hvis jeg deler hele hardisken på netværk vil det vel bare give det samme resultat, nemlig at den vil fortælle at der ikke er adgang til denne mappe?

Kommentar
Fra : technet

Dato : 05-05-03 11:58

jo boot.ini findes på din maskine forllers kandu ikke starte windows op
-------------------------------------------------------
nu skal du gøre dette
1 klik på denne computer
2 klik på funktioner
3 klik på mappeindstillinger
4 klik på vis
5 fjern flueben i skjul beskyttede operative filer
fjern flueben i skjul filtypenavne for kendte filer
marker vis skjulte flier og mapper
----------------------------------
så skal du se løjer

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-05-03 11:58

Mappe indstillinger vis> vis skjulte filer og mapper fjern markeringen>søg
Boot.ini

Kommentar
Fra : dvnielsen

Dato : 05-05-03 12:02

Ok fundet

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-05-03 12:02

sæt markering i ups

Kommentar
Fra : dvnielsen

Dato : 05-05-03 12:03

Hvad skal jeg så gøre med den siger du?

Kommentar
Fra : technet

Dato : 05-05-03 12:03

og så vil jeg forslå at du stiller din maskine som klassisk windows og anvend på alle mapper
du skal du kunne se og alle dine skjulte filer og mapper og du skulle da også komme ind til filerne

Kommentar
Fra : dvnielsen

Dato : 05-05-03 12:05

huh? Den fik jeg ikke når jeg åbner den står der følgende:

[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /fastdetect

Kommentar
Fra : technet

Dato : 05-05-03 12:09

allerførst så prøv lige at se om du ikke kan få fat på dine filer
så skal vi nok forklare dig det med boot.ini bagefter
for det ser ud til at du ikke har læs disse svar rigtigt se hvad jeg skrev
/SAFEBOOT:MINIMAL

Kommentar
Fra : technet

Dato : 05-05-03 12:11

[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /fastdetect/SAFEBOOT:MINIMAL

Kommentar
Fra : dvnielsen

Dato : 05-05-03 12:18

Yepper det har sat mig i fejlsikret tilstand, men det giver fuldstændig samme resultat. Jeg får samme beskeed når jeg forsøger at komme ind på mappen. Den eneste forskel er at der bliver oprettet en profil der hedder administrator, men den hjælper heller ikke.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 05-05-03 12:32

administrator men det er jo dig og hvis du ikke kan komme ind på din egen maskine så er det noget rod
men der hjælper boot.ini måske
hvordan har du det med engelsk ?
og kan du huske hvad dine filer herdder til efternavn ?
1234.???

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-05-03 12:39
Kommentar
Fra : dvnielsen

Dato : 05-05-03 12:52

Forvirringen for mig er total. Jeg tror problemet ligger i at jeg har oprettet den nye profil med samme navn som den gamle, men jeg er ikke helt sikker. Jeg er kommet til den konklusion at jeg hellere vil forsøge mig helt forfra og så lave mit arbejde forfra. Jeg har dog lært en hel del af dette forløb så jeg password beskytter ikke min arbejdsprofil mere, men opretter istedet en profil med password til de ting jeg har lavet backup på og som jeg ikke vil risikere at nogen læser.

Jeg er meget taknemmelig fordi i har gidet at bruge tid på mit problem. Jeg ved ikke hvordan jeg skal belønne jer med de lovede point, men hvis i har nogen idé så bare skriv.

I har begge to min dybeste taknemlighed.

De venligste hilsner

Daniel Nielsen.

www.fish-and-chips.dk

Kommentar
Fra : technet

Dato : 05-05-03 13:01

kan du ikke lige sende mig en mail
for det er sg- da synd at du ikke kan hente de filer for
mail til c.bolin@mail.dk

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-05-03 13:05

prøv at søge med dette og se hvad er kommer frem hvis noget,*.pwl

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-05-03 13:19

Prøv at fjerne din login konto og så højre klikke på omtalte dokumenter og
egenskaber>deling>gør denne mappe privat så bliver du promtet om du vil oprette en login konto prøv at sætte dine gammle data ind,man kan aldrig vide.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-05-03 13:27

eller nye data

Kommentar
Fra : technet

Dato : 05-05-03 14:08

jeg har lige fået mail fra ham og jeg har sendt en lille fil som han kan navigere sin harddisk via cmd
og han er taget på job han er ikke hjemme før ca kl 18.00
mvh
technet

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-05-03 14:11

tak technet,håber det lykkes.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-05-03 14:15

Forresten hvad kan den fil opnå?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-05-03 22:12

Hej - jeg er lige med på en lytter.
Emesen.

Kommentar
Fra : Rupta

Dato : 05-05-03 23:21

Jeg er også med på en lytter
Det er rimelig avanceret til mit niveau det her, men det ku´´ da være jeg lærer et og andet, selvom jeg ikke har for at følge dialogen.
Men interessant er det alligevel!
GO for it!
Bedste hilsener fra Ole.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 05-05-03 23:59

det er en gammel klon af nortons (nc) og det bedste af det hele er at den ikke fylder mere end ca 50 kb
og med den kan du komme ind på dine mapper og filer ja selv hvis man ligger den på en startdisk ( nu køre han jo ntfs)
og der findes godtnok disk som også læser dette format ( personligt bruger jeg en linux disk)
og med dc.com ja hvad kan man så jo: kopier slette omdøbe filer set atribute og meget mere
jeg bruger den og så bruger jeg også gode gamle nc og jeg ligger dem altid på mine startdiske for så skulle der muligt at komme i kontakt med maskinen og få fat på sine filer
fordelne med nc er at den også tager cd-rom

Kommentar
Fra : dvnielsen

Dato : 06-05-03 04:22

Klokken er kvarter over fire. Er lige kommet hjem fra job og jeg skal lige have et par timer på øjet så forsøger jeg med technets program og giver jer naturligvis besked

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-05-03 10:00

Prøv at fjerne din login konto og så højre klikke på omtalte dokumenter og
egenskaber>deling>gør denne mappe privat så bliver du promtet om du vil oprette en login konto prøv at sætte dine gammle data ind,man kan aldrig vide.

eller nye data

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 06-05-03 20:54

hejsa jeg har et ude mærker recovery program til det hvis du vil have det så send mig en mail Lars@hellgren.dk

Kommentar
Fra : dvnielsen

Dato : 06-05-03 22:01

Jeg prøvede norton programmet, men uden held. en viste bare mappen som værende tom. Manse9933's forslag virkede heller ikke da jeg ikke kunne gøre mappen privat (den kasse hvor fluebenet skulle sættes kunne ikke markeres.)

Jeg forsøger at maile bokke31 og vender tilbage til jer.

Hvad sker der hvis man vil brænde filerne over på en cd? (har ikke lige en tom cd så det må vente til imorgen)

De venligste hilsner

Daniel Nielsen.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 07-05-03 00:21

det var ærgeligt hvis dc ikke kunne se dine filer så er jeg lige ved at tro at de ikke findes i den mappe
kan du pakke mappen med zip ??
og hvad siger egenskaber for mappen i antal kb / mb
og er du sikker på at dine filer ligger der og ikke et andet sted på harddisken ?
der er det vigtig at vide hvad endelsen er 123.???
og hvis de er slettet så er det rigtig hvad bokke31 skriver

Kommentar
Fra : 75653

Dato : 07-05-03 06:55

Hej Daniel

Tror at jeg har løsningen.

Vender tilbage efter arbejds tid.

Kommentar
Fra : dvnielsen

Dato : 07-05-03 14:26

Endelsen på filerne? Jeg ved at der ligger nogle filer til mit nodeprogram (de har endelsen .sib) erudover har jeg et pokerregnskab som er en word fil men jeg får ingen resultat af at søge

Ser frem til at se hvad 75653 har at byde på :-9 .

Jeg har besluttet at hvis jeg ikke kan få filerne inden en gang i nat, bliver jeg nødt til at starte forfra for ikke helt at miste modet emd denne her møgputer. Der er dog gået sport i lortet og jeg kan som sagt ikke takke jer nok for alt hjælpen uden den ville jeg forlængst ha' givet op Jeg har lige sendt kæresten i byen efter cd'er så well .

De venligste hilsner
Daniel Nielsen

Kommentar
Fra : 75653

Dato : 07-05-03 16:38

Hej Daniel

Oki doki spænd selerne og stram livremmen for det er en større omgang vi nu skal i gennem.

1. Er jeg nød til at være sikker i min sag, problemer er at du ikke kan komme på din gamle bruger profil fordi at du har installeret en XP'er oven på din gamle XP'er (en slags repration ! ) gætter at jeg har ret sålangt.

2. Du har under installetionen bedt XP om at overskrive de gamle filer (\Windows......) osv. har jeg ret ????

Hvis jeg har så vil jeg mene at vi hurtigt kan rede dig ud af problemet, ikke at jeg lover for med MS er intet sikkert nå ja jo en ting er sikkert det virker aldrig når det er mest nødvendigt

Kommentar
Fra : 75653

Dato : 07-05-03 18:35

Hej Igen

Sory jeg smuttede, men jeg er gift og koner ?????????????

Nå Daniel jeg har leget lidt med dit problem, og tror at den nemmeste løsning er at finde her http://space.hjem.wanadoo.dk/NtfsFloppySetup.exe det er en boot diskette der gør det muligt for dig at læse NTFS i DOS om man kan sige det på den måde. der er dog een stor ulempe da vi snakker DOS snakker vi 8+3 hvilket betyder at hvis din filnavne er over 12345678.123 kommer de til at se noget ledes sådan her ud 123456~1.123

Hvis du smider en Diskette i drevet og banker lidt på exe filen opretter den en diskette du kan boote på, her efter er den nemmest at du læser txt filen http://space.hjem.wanadoo.dk/Ntfs.txt programmet er MEGET simpelt at bruge Ctrl+C kan de fleste da finde udaf Ulempen er at programmer ikke under støtter FAT32 dog har jeg med succes kopieret filer fra NTFS til FAT32 så jeg gætter lidt at det er sådan noget licens pjat mm.

Boot på disketten start readntfs.exe find mappen Docume~1 eller hvis du bruger TAB Documents and settings\Daniel Nielsen

åben din gamle profil find dine dokumet mappe på brug Ctrl+C for at starte kopi guiden. Vælg hvortil du ønsker at kopiere (ikke samme drev (C:)) helst hvis du har en 2 partition eller også noget støre backup medie, alternativet er A:

Hvis dette ikke er brugbart, så prøver vi igen.

Bliver nød til at smutte der står en opvask jeg har lovet at tage (i forgårs).

//>75653<\\

Kommentar
Fra : dvnielsen

Dato : 07-05-03 18:40

Hej //>75653<\\

Det prøver jeg lige.

De venligste hilsner
Daniel Nielsen

Kommentar
Fra : 75653

Dato : 07-05-03 23:20

Upsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss jeg har sq da lavet en lille fejl i linket til txt filen.

Sory det rigtige kommer her.

http://space.hjem.wanadoo.dk/ntfs.txt lille n ikke stort N

Kommentar
Fra : technet

Dato : 08-05-03 13:46

hvorfor så meget bøvl for så lidt når du kan bruge cmd
start din maskine op gå i start og kør skriv cmd tryk på ok
skriv cmd/?
se nu hvad du kan

og hvis du ikke kan finde dem så findes de ikke på din maskine mere så såre simpelt

Kommentar
Fra : 75653

Dato : 08-05-03 16:46

>>Technet

Daniel har jo meddelt at han kan se mappen men ikke komme ind i mappen, det vil han heller ikke kunne med CMD.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 09-05-03 01:12

75653 > der er forskel på explore.exe og cmd
og mappen er jo skjult og hvordan ved han så om filerne virklig er der
men med denne kommando får man besked om filer virklig er på maskinen og hvor henne og det kan man se i i den tekst fil som bliver oprettet på C:\

dir/b/s *.sib >c:\sib.txt

for jeg tror ikke at de er i den mappe, han skrev jo at dc.com viste at mappen var tom hvis de overhovedt findes
men hvis det virklig er sådan et problem så konverter harddisken om til fat32 og så start op med en bootdisk
det giver da en del mere rettigheder over maskinen

Kommentar
Fra : technet

Dato : 09-05-03 02:59

dvnielsen >>> du kunne jo også starte dc.com op som du fik forleden
og når du har det så tryk på ALT+F7
der vil nu komme en skærm frem og i kassen files to find skriver du *.sib tryk enter
og finder den nogen så marker en af dem og tryk enter
----------------------------------
er der nogen som vil prøve dc.com på deres egen harddisk for at se hvad hvad jeg mener
så mail til mig på c.bolin@mail.dk

Kommentar
Fra : technet

Dato : 09-05-03 04:34
Kommentar
Fra : 75653

Dato : 09-05-03 07:30

>>TECHNET

Mappen er IKKE skjult den er spærret !!!

Det er rester fra en gamel bruger profil, som er blevet beskyttet og som derfor ikke er tilgænglig fra andre profiler end den mappen er oprettet med.

Ved ganske fint at CMD ikke er Explorer kunne aldrig finde på at denytte Explore den er kun for "lamer" CMD = NT platformens Interne Command (DOS promt)
Men uanset om du benytter CMD Explore Totalcmd DC NC VC og hvad de nu hedder så er profilen spæret af windows.

Kommentar
Fra : dvnielsen

Dato : 09-05-03 08:53

Hej allesammen....

Jeg blev ringet op igår morges og skulle igang med at skrive noder ned til et nyt projekt.

Jeg panikede og formatedere puteren og lod manglende filer være lige netop det... manglende. Det har været en ualmindeligt god oplevelse at bruge Kandu.dk. Jeg har fået en hjælp til mit problem ud over hvad man kunne forvente.

TUSIND TAK.

Lige et enkelt lille sideproblem.....
Pointene til svarret?
Har i nogle forslag?

Endnu engang TUSIND tak for al hjælpen.

De venligste hilsner
Daniel Nielsen

Kommentar
Fra : technet

Dato : 09-05-03 10:59

ja det tænkte jeg nok og det kommer du til at gøre mange gange
men hvorfor give op så let , men her vil jeg lige give dig et lille extra råd med på vejen
-----------------------------------------------------------------------------------
del din harddisk op i 2 eller flere drev og den ene kalder du projekt
og så når du skal lave nogle noder så gør det på dit harddisk2
og så tag backup en gang imellem af det du laver

og lær hvordan din maskine er sat sammen og hvad der gemmer sig bag alle de skjulte ting
og så lige dette fat32 eller ntfs

jeg vil mene at hvis man ikke kender sit system så få den over på fat32 indtil man har lært maskinen

--------------------------------------------------------------------
ordsprog fra edb verden:
rigtige mænd tager ikke backup men de græder snot når de mangler deres data
--------------------------
til 75653 >>>>> du har jo selv et spg kørende
http://www.kandu.dk/dk/spg/14059
og hvis du lige har prøvet erd commander
så er der ingenting der er spæret
dualboot det er jo kun 5 mb og det styre du jo i boot.ini så hvorfor så ikke have 2 eller flere boot.in*
det skulle du jo kun bruge når du skulle tage backup ellers køre den normale boot.ini

-----------------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : 75653

Dato : 09-05-03 17:28

>>Technet

Jeg har et spørgsmål kørende ja, men der har intet med dette sprøgsmål at gøre og jeg har ikke prøvet erd commander, kender slet ikke erd commander.

Det er ikke et sprgsmål om 5mb 10mb > det er et spørgsmål om at når andre programmer kan starte 2k op i en dos mode for at fortage "noget" og der efter forsætte booten af 2k så vil jeg oxe kunne starte 2k i en dos mode for derefter at kunne forsætte booten af 2k, det skal ikke være noget med at jeg bootere på et system for at kunne få mine backup order udført for at lave en ren på boot.ini for at maskinen skal genstartes for at jeg kan som jeg plejer arbejed på min maskine for at når jeg lukker maskinen at der skal ligge en script til at omdøbe boot.ini filen. Dyb indåning :-}

Det er et princip....

Kommentar
Fra : technet

Dato : 09-05-03 20:50

75653 > sorry hvis jeg har fornærmet dig men hvis du lige læste dine svar igennem så har emmesen allerde svaret på det og i første kommentar (men som du sikkert nu se ud af de svar som er kommet der så er jeg ikke den eneste der har misforstået dig

for det er faktisk først her jeg forstår dit spg
men Partition Magic gør det bare via exe filen og laver en tmp istedet for det du spg om via bat
der skal du lige ind og rode lidt med partion magic , men det de rent faktisk gør er at lave entemp boot og derefter er den slettet
jeg er ikke i tvivl om at du har en del tjek på det med pc , og der findes nogen der gør det med at tage en kopi af mbr
og derefter smide deres egne ind og derefter tage den orginale mbr igen

for det du søger ligger fastlagt som en ren kommando i ntldr og kernel da det er NT vi taler om

og der er du nødt til at lave cracke dise filer

----------------------------------------
ps. det var nu ikke menning at det skulle med her men det kom det nu (endu engang sorry også til dig dvnielsen for at bruge dette spg til lige dette.
_______________________________________________________________________________________________