/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
bulgarsk på mobilen
Fra : bugattiseb
Vist : 475 gange
44 point
Dato : 28-06-10 22:51

Hej ved nogen hvordan jeg skriver bulgarsk på mobilen?

på forhånd tak

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 28-06-10 22:53

øh hvilken mobil er der tale om ????

det er jo svært at svare på om det er muligt og hvordan det evt kan klares

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 28-06-10 23:01

Du kan vel skrive alt på mobilen når du slår ordbogen fra...altså trykke engang for a...og 3 gange for c osv....

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 32 point
Dato : 28-06-10 23:09

Det er da muligt at skrive næsten masser af sprog på både mobiltelefoner og det tastatur Du sidder ved, det er bare et spørgsmål om oversættelse.

Hørt i skolen for mange år siden:

-Den her kuglepen kan skrive gult.

-Gu`kan den ej, den er jo blå.

-Jo, se her: g u l t

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 29-06-10 01:12

vil du ha`menu`en på Bulgarsk eller vil du kun skriv sms på Bulgarsk,og hvilken mobile dreje det sig om

Godkendelse af svar
Fra : bugattiseb