/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Jeg håber i kan hjælpe :-)
Fra : Tumler
Vist : 393 gange
20 point
Dato : 27-06-10 21:04

Hej Alle

Jeg har netop åbnet en webshop med forskelligt legetøj til børn i tumlinge alderen, jeg ville høre jer som forældre om i ville kigge forbi og se om der er produkter vi mangler der er at must til tumlinger.
www.tumlerriet.dk

Tak for jeres tid

Hilsen
Signe

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 27-06-10 21:06

Sprøgsmål ?

Dette er ikke en reklamesøjle, forstået?

Kommentar
Fra : Tumler

Dato : 27-06-10 21:24

Det var den ikke tænkt som, men alle nye forretninger/firmaer har godt af at hører fra den tænkte målgruppe... Mht. til produkter osv.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 27-06-10 21:35

Jeg oplever også dit spørgsmål som skjult reklame. Nå, men hvis jeg skal svare på spørgsmålet, så må jeg sige: I har ikke noget særlig stort udvalg, så I kan supplere med rigtig mange ting. Bamser, klodser, dukker, strandlegetøj.... hmmmm....Sikker på at du ikke bare ville reklamere for din side???

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-06-10 21:40

Jeg har ingen bemærkninger til legetøjet, men til selve sitet.
Det springer mig i øjnene og virker lidt uprofessionelt at siderne hopper når der navigeres mellem dem. Det skal være sådan at toplogoet står fast og ens og det er kun indholdet nedenunder der skifter.

Så kan jeg ikke finde noget om handelsbetingelserne hos jer.
Med hensyn til at oprette sig som bruger ser det umiddelbart ud til ikke at være på et sikkert site.

Af gode grunde kan jeg ikke afprøve jeres betalingssystem, men forhåbentligt er det sikkert.

God vind med jeres butik

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 27-06-10 21:55

Hvad med en bold ?
Vandpistol ?
Stangtennis ?

Kommentar
Fra : Tumler

Dato : 27-06-10 22:48

Tak for input mht. til produkter.
Mht. til sitet så jar vi salgs og leveringsbetingelser under fanen om os den skal laves mere synlig det har du ret i vi er selvfølgelig PBS godkendt og bruger et eksternt firma til at håndtere kortoplysninger.
Vi opbevare kun adresseoplysninger.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 27-06-10 23:02

I skal også sælge motorsave - og masker!!!!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-06-10 23:06

Ok havde ikke set at det stod under Om os, ville nok være klogt at lave som selvstændigt punkt der også kan vælges fra forsiden, men fortsat god vind med sitet.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-06-10 23:39

Ringe kinadimser til samme priser som andre tager for ægte varer.
For ringe

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 27-06-10 23:53

Luftbøsser, spejderdolke, knojern, brækjern, sømpistoler, røgbomber, økser, romerlys, fiskestænger, håndjern, netbooks, levende sandorm, sakse, lufthamre, rundsave, vitaminpiller, pampers, peanuts, knaldbomber, computere, stemmejern, svejseværker, musefælder, hundehalsbånd, kaninfoder, aloe-vera hudcreme, round up, travestøvler, osv. osv - der er nok at vælge imellem - bare gå i gang.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 28-06-10 00:14
Annuller spørgsmålet
Fra : Tumler

Dato : 28-06-10 08:03

Jeg synes jer har fået en god mængte svar så jeg kan komme videre