/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Man lærer hver dag...
Fra : klanger
Vist : 692 gange
100 point
Dato : 27-06-10 13:53

Min computer er desværre gået helt i sort....starter op hele tiden..uden at loade ind på maskinen.....!

Nå i med WinXP CD'en, men..opdager her at det IKKE er nogen god idé, at have et trådløst tastatur....

Må nok se i øjnnene, at der skal findes et tastatur, med "hale" på i morgen, eller...nogen der har en anden idé...????

God sommersøndag til Jer alle derude...

Kommentar
Fra : olehenne

Dato : 27-06-10 14:09

Du kan få en af mig!

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 27-06-10 14:15

Mener du et tastatur, Ole.?

Accepter Blacklist
din kode her[/CODE]

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 27-06-10 16:14

Tjek lige at alle stik er monteret.

Du skulle kunne taste F8 under opstart, og her vælge at loade i Fejlsikker tilstand.

Men det kræver jo at dine stik er sat i maskinen.
Vh Ben

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-06-10 17:00

Trådløst tastatur og mus er ikke altid godt når der skal repareres på programmerne.
Så sæt nogle haler på.

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 27-06-10 17:04

Jeg finder lige et tastur med hale oppe på kontoret i morgen. Indtil da behøver jeg ikke flere svar....På forhånd tak for dem I har sendt..

I hører nærmere i morgen...

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 27-06-10 17:08

fordet meste (men absolut ikke altid) kan du i BIOS justere dig ud af problemerne med dit trådløse tastatur så det også virker når du skal installere windows

en anden ting, det problem jeg tiest støder på er at folk har et tastatur hvor F tasterne kan skiftes til en anden funktion (f.eks på mange logitech tastaturer er der en knap til at skifte F tasternes funktion)

Når man lige får skiftet til den normale F1-F12 funktion virker det hele lige pludselig

Accepteret svar
Fra : olehenne

Modtaget 100 point
Dato : 27-06-10 18:36

Ja et helt nyt!

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 29-06-10 19:57

Tak for svaret olehenne og tilbudet, men jeg fandt et og det virker HELLER ikke. Jeg er ved at gå ud af mit gode skind.
Har aldrig oplevet dette her før....computeren reagerer slet ikke på mus og tastatur, og man skal jo kunne trykke på en tast for, at WinXP vil starte op...såååååååååååååå...

Ny computer..?????

Kommentar
Fra : olehenne

Dato : 29-06-10 23:13

Tak for det! Håber du finder en udvej.