/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Severino se her
Fra : o.v.n.
Vist : 582 gange
170 point
Dato : 26-06-10 09:27

Citat
Expres formater, og prøv igen med RECUVA
kort og godt det var sådan det skulle gøres, Eyvind fik point i det oprindelige spørgsmål for sin gode forklaring: http://www.kandu.dk/Spg148402.aspx
men du skrev først en kort men korrekt fremgangsmåde, en amatør som jeg skal helst have alting ind med store skeer
du får mine sidste spørgepoint og jeg prøver at lade være med at lave flere ulykker indtil jeg får samlet nogle point igen

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 180 point
Dato : 26-06-10 10:12

Citat
en amatør som jeg skal helst have alting ind med store skeer

Jeg kommer til at tænke på, at spise risengrød her i sommervarmen!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-06-10 11:25

Nu skal jeg skaffe dig lidt spørgepoint.........jeg køber alle dine lukkede spørgsmål så du har lidt at rutte med igen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-06-10 11:28

Du havde 7 lukkede spørgsmål - så det skulle give dig 105 spørgepoint

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-06-10 13:03

Tak for hjælpen Bentjuul men nu gemmer jeg lidt på mine pointer så du må nøjes med takken denne vej

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-06-10 13:05

Citat
det skulle give dig 105 spørgepoint
faktisk har jeg 165 at gøre godt med, andre har sikkert haft samme gode ide`

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-06-10 13:08

Tak for svaret severino. lige for at fortælle at det var måden det skulle gøres på, men jeg havde sikkert ikke turdet uden ekstra forklaring som Eyvind stod for
Citat
Det er da OK, hovedsagen er at du fik dine filer tilbage.
For RIGTIGE MÆND tager ikke back-up
nej da og slet ikke backup af backuppen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-06-10 14:19

Du får lige lidt for det her også