/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
GPS-MOBIL
Fra : LASWILD
Vist : 508 gange
100 point
Dato : 23-06-10 20:10

Hejsa.

Skal bruge en mobil med gps indbygget(helst nokia), hvilken skal jeg anskaffe mig? Jeg skal fortrinsvis bruge den til løb på landevej, samt når jeg er ude at lufte motorcyklen.!.! Når jeg er igang så, hvilket abonnement er billigst at bruge ved gps-brug? Det er ligegyldigt med tale og sms, har en anden telefon til det formål.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 23-06-10 20:20

Citat
SKAL den kun vise din tur + alle data fra (YouNOW) = din tur

Næsten gratis_

Citat
ELLER skal du kunne navigere = også

Kort koster/ men spørg _???

Der findes masser af GRATIS STUFFFF til Nokia_ ellers kan du sikkert finde
DET ved BARE AT SPØRGE herinde, igen, men mere præcist.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 23-06-10 20:21

Ved de sælges på QXL for ikke mange ?.-

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 23-06-10 20:24

Selv bruger jeg en ? gammel LOOX der noterer det hele_ næsten
Sætter den på START/ GO og når man kommer tilbage, regner man skidtet ud.

Der skal så lidt TANKE-kraft til at få den tl DET, men alt kommer med, bortet fra RPM//

Den gav jeg 200.- for.

Accepteret svar
Fra : jabalya

Modtaget 100 point
Dato : 23-06-10 22:38

nokia n97 er en af det rigtig mobile som nokia har lavet med gps,jeg anbefaler at du køber en fra nettet,fx dba:
her er den billigste i dba,og helt ærlig den er ikke min eller nogen som jeg kender:

http://www.dba.dk/nokia-n97-mini-ikke-sim-laast/id-66913250/
http://www.dba.dk/nokia-n97-mini-hvid-ikke/id-66834677/
http://www.dba.dk/nokia-n97-mini-sort-ikke/id-66834664/
Men hvis du vil ha`den med abonnement ;så sige det ba`jeg vil helt præcis hvr kan du finde det billigste og den bedste

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 24-06-10 01:54

Jeg mener da både kort og navigation er gratis fra nokia nu:
http://www.nokia.dk/udforsk-tjenester/ovi-kort/downloads-dk#/default/
http://www.nokia.dk/udforsk-tjenester/ovi-kort
Du skal bare sørge for at du får en telefon der understøtter det. Min N82 er desværre for gammel selv om den har GPS.
N97 som Jabalya foreslår er understøttet kan jeg se. Der er jo også den nye N8. Men den koster nok en del mere pga det gode kamera m.m., men det er der jo ikke grund til, hvis du kun skal navigere med den.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 24-06-10 06:41

Når du skal ud og lufte MC-en, så husk, at fugt/regnvejr ikke er mobilens livret. Hvad med at købe en GPS til 700-800 kr. og så en mobiltlf. GPS til MC vandtæt koster dog 3.000-4.000 kr.

Godkendelse af svar
Fra : LASWILD

Dato : 28-06-10 19:57

Tak for svaret jabalya.

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 29-06-10 01:19

Tak
held og lykke