/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Hjælp.. tak
Fra : em92
Vist : 236 gange
100 point
Dato : 22-06-10 10:44

Hej jeg er en pige der er 17 år og skal lave en analyse til en 2. årsopgave jeg skal aflevere på fredag. så jeg har brug for hjælp her og nu.
Det er fordi at jeg skal analysere et graffiti billed af en graffiti kunstner ved navn Banksy, men jeg ved ikke hvilket billed jeg skal vælge, og desuden kan jeg ikke finde af hvad jeg skal skrive til billedet. Banksy laver meget graffiti som handler om politik, anti-krig, og lignende ting.
Er der nogen der er gode til at analysere, så vil jeg sætte stor pris på hvis i kan hjælpe mig. mange tak på forhånd :)

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 22-06-10 10:46

vi skal ikke lave dine lektier, snotunge

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 22-06-10 11:24

God fornøjelse, se nu skal du prøve at lave noget selvstændigt og det hverken kan eller vil de fleste af os hjælpe dig med!
Så start her?

http://da.wikipedia.org/wiki/Banksy

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-06-10 16:27

Et fingerpeg mere

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=billedanalysemodel&aq=1&aqi=g10&aql=&oq=billedanalys&gs_rfai=&fp=253f1edba28d0599

Og så vil jeg anbefale dig at læse ude til venstre - kom godt igang - så du kan lære lidt mere om kandu, bl.a hvordan man afslutter et spørgsmål

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 22-06-10 19:40
Kommentar
Fra : em92

Dato : 23-06-10 10:50

Mange tak for hjælpen pifo.. jeg har valgt det første link :)

Annuller spørgsmålet
Fra : em92

Dato : 23-06-10 10:56

....................................