/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
usb nøgle??
Fra : return
Vist : 796 gange
100 point
Dato : 21-06-10 22:40

hej

nogen der ved hvor stor man kan få en usb nøgle i altså i gb ?
og nogen der måtte have gåde råd til hvad man skal købe af mærke osv

i må også gerne hjælpe med en usb Ekstern harddisk gerne en der kan rumme 500 gb også her vil det være godt hvis i kan hjælpe med hved mærke man skal købe os

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-06-10 22:44
Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 21-06-10 23:37

Western Digital er et godt mærke i harddiske, både til indbygning og som ekstern disk, her et godt og billigt eksempel:
http://www.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=383336&SamleMenuID=11&gruppe=1007&Extended=&SiteID=1&Show_description=0&serie=&producent=WesternDigital&utm_source=&utm_medium=&utm_term=&utm_content=&utm_campaign=

usb memory stick kan købes ret store nu om dage, jeg har set nogle på 32GB og det skulle ikke undre mig om der kan købes nogen som er større, hvad angår flash drev så ville jeg vælge Kingston:
http://www.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=778675&SamleMenuID=21&gruppe=5061&Extended=&SiteID=1&Show_description=0&serie=&producent=KingstonTechnolog&utm_source=&utm_medium=&utm_term=&utm_content=&utm_campaign=
eller som andet valg Sandisk:
http://www.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=639621&SamleMenuID=21&gruppe=5061&Extended=&SiteID=1&Show_description=0&serie=&producent=SanDisk&utm_source=&utm_medium=&utm_term=&utm_content=&utm_campaign=

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-06-10 23:39

Denne usb nøgle har jeg, og den er jeg glad for (en jeg havde vundet, for ellers kunne jeg godt have brugt en der var mindre) Kingston har et godt ry så søg bare på en der er mindre

http://newz.dk/kingston-lancerer-256-gb-usb-noegle

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 22-06-10 07:11
Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-10 08:00

Jeg har vel 500 usb-nøgler liggende

- alle i forskellige størrelser

- alle i forskellige mærker og udformninger

- de fleste reklamegaver

- de virker alle og har altid gjort

Det er STÆRKT overdrevet at nogen skulle være bedre end andre

KØB DEN BILLIGSTE

Det største problem er at finde det man VED er på en af dem

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 22-06-10 08:32

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-06-10 23:38

Tak - jeg håber du finder en god og stabil ekstern harddisk