/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hva laver safri duo?
Fra : michaelmoeslund
Vist : 836 gange
100 point
Dato : 20-06-10 17:51

Er der nogen der ved hva de de rytme boyous laver?

Syntes det er lang tid siden man har hørt en tromme rytme..

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 20-06-10 17:57

[YOUTUBE]ww.youtube.com/watch?v=hFZjRwmr8fg[/YOUTUBE]

http://www.djz.dk/musik/pladeanmeldelser/6732/

Dette skulle vist være det seneste med Safri Duo

Accepteret svar
Fra : peyo

Modtaget 110 point
Dato : 20-06-10 18:05

Velile & Safri Duo

"Helele"

Deres leg har udmønstret i et rigtig fedt og lækkert remix, som formår at give Safri Duo en lidt mere ren club lyd, samtidig med de har holdt fast i bongo trommerne fra originalen... super godt arbejde drenge!!!

Nummeret er som tidligere skrevet, i den tidligere anmeldelse, temasang til alle RTL´S VM udsendelser og "Helele" er da også allerede godt placeret på flere tyske charts, og mon ikke dette Kato Remix får nummeret endnu længere frem.

Har desværre ikke kunnet finde noget lydklip til nummeret, men istedet kan du nyde den splinter nye video til nummeret... det dufter virkelig af sommer og VM bold.

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 20-06-10 18:08

Eller juleshow

Godkendelse af svar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 20-06-10 18:15

Tak for svaret peyo.

Godt nok siger "bold" mig ikke en dyt, men videoen får det da til at se spiseligt ud..

Rart at se lidt hva de laver..

takker

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 20-06-10 18:20

Velbekomme.

Ja, jeg er også mere til musik end fodbold.