/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hemmelig kasse
Fra : sødprinsesse
Vist : 5871 gange
75 point
Dato : 16-06-10 14:54

Hejsa!

Vil høre om nogle har en idé til en hemmelig kasse?

Jeg har BØRN og vil gerne have nogle ting for mig selv. Vil gerne have en sød kasse med en lås på, men hvor finder man lige sådan en henne?

Der skal helst være lidt plads i den, ellers kan jeg jo købe et smykkeskrin:)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-06-10 15:07

Det lyder som en sød ide, men samtidig kan jeg ikke begribe, at man ikke kan lærer sine børn, at det er dine ting - ergo at de skal holde pølserne for sig selv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-10 15:18

Læg tingene i nærheden af gulvkluden og støvsugeren....

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 16-06-10 15:20

Ha ha ha ha! God idé !!

Jamen det ved de skam godt at de skal, men... stadigvæk, men var jo selv nysgerrig da man var lille :)

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 16-06-10 15:31

Køb et værdiskab med kodelås, og bolt den på muren, - et ikke for synligt sted, - den er også god til værdier, som en indbrudstyv ville kunne have gavn i.

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 16-06-10 15:37

Sådan et... Koster det ikke en formue ?

Kommentar
Fra : sybil3

Dato : 16-06-10 15:49

Det er rigtigt med BØRN, at man ikke kan vide 100% om man kan have sine ting for sig selv... og der er bare noget som underne ikke skal kunne få finger i.

Gadvide om du ikke kan købe et medicinskab, med nøgle, de kan fås billigt i f.eks lidl en gang i mellem.

Et alternativ kan være en solid trækasse, de fås i mange størrelser og kan låses.

http://www.carl-ras.dk/e-shop/haandvaerktoej/vaerktoejskassevaerktoejsbaelte/vaerktoejskasser/vaerktoejskassertrae/

Så kan man gemme værktøjet på forsvarlig vis!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-10 16:03
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-06-10 17:01
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-06-10 17:29

Flotte æsker og kasser
enkelte med mulighed for at sætte lås på

http://www.denblaafasan.dk/blafasan2/kasser-metal.asp

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 75 point
Dato : 16-06-10 17:33
Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 16-06-10 17:39
Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 16-06-10 17:49

gå i byggemarkedet og køb en værktøjskasse. den er både stærk og låsbar og kan fåes i mange størrelser. og så er den rimelig i pris.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-06-10 18:06

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 12
- Annullerede 18
- Slettede 0
Ialt 31

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 16-06-10 19:51

Biva har en del kister, f.eks:
http://www.biva.dk/product/?ProdId=180061

Der kan sættes en lille almindelig hængelås på den. I butikken plejer de at have andre modeller også.

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 16-06-10 21:54

Nordsted1 ... Du er faktisk en af grundene til at jeg efterhånden sjældent bruger siden her, for jeg synes du er så belastende uanset hvad folk kommer med at spørgsmål, ideér osv....! Hvorfor finder du dig dog ikke en anden hobby end kandu.dk.... Det vil gøre siden en del bedre!

Til alle jer andre!

Tusind tak for alle de gode forslag, vil lige overveje hvilken en det bliver.. Men ideér er der ihvertfald at arbejde videre med :)

Takker....

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-06-10 22:05

Godt at du evt. kan bruge mit svar.

Jeg er ikke enig i dine kommentarer omkring Nordsted1. Nordsted er da een af de kandu brugere som bringer liv og glæde her.
Nordsted er vel blandt dem, som er mest ihærdige for at finde svar til de brugere som spørger.

Vi kan ikke altid være enige.

mvh Smuller54

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-06-10 22:34

Sjov kommentar, da jeg kun har været i et af dine spørgsmål