/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Hvordan sender man en pakke?
Fra : uvidende
Vist : 299 gange
20 point
Dato : 15-06-10 14:42

skal havde solgt min mobil over guloggratis.dk

fandt en køberen, vedkommende gider bare kun over forsendelse - som jeg ingen forstand på har.

ved kun hvordan man sender et almindeligt brev-.-

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-06-10 14:46

Så sender du den bare i en kuvert

Helt ærlig - hvad med at gå på et posthus

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-06-10 14:47

- bare send den som sms!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-06-10 14:49

Citat
bare send den som sms!

Husk den skal være tændt - ellers kan den ikke modtages...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-10 15:00

Pas på med handler via den blå avis

Du sender tlf fra posthuset... og hvornår ser du så pengene??

Hvis køber sender dig pengene efter modtagelse af tlf. skal man ikke regne med at se de penge, -- bare til info -- du kan være en af de heldige der finder en ærlig køber, men ofte bliver man snydt

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 15-06-10 15:01

Er den betalt, eller skal den betales ved modtagelse af pakken med mobil i?
tuelt
Pak den forsvarligt ind, måske lidt bobbleplast omkring i pakken og gå på posthuset med den. Og send den eventuelt som almindelig pakke. Den er dækket op til 2000 kr. Hvis jeg ikke tager fejl. Det er ting der er sendt som brev ikke.

Det kan gøres sådan at modtager betaler når han modtager pakken. Det skal du oplyse om på posthuset, hvis du vil sende på den måde.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-10 15:03

Citat
Det kan gøres sådan at modtager betaler når han modtager pakken. Det skal du oplyse om på posthuset, hvis du vil sende på den måde.

Nej det kan man ikke - efterkrav er ophørt for flere år siden

Annuller spørgsmålet
Fra : uvidende

Dato : 15-06-10 15:12

ligegyldigt

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-06-10 15:16

Posthuset har både æsker og bobleplast........men de tager sig godt betalt især for plasten, så orøv noget andet, f.eks sammenkrøllede aviser.

Der har aldrig været efterkrav privat > privat, kunne måske laves, men som POST udvikler sig kommer det til at koste det hvide ud af øjnene.