/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sort Søndag download
Fra : suspiria
Vist : 834 gange
200 point
Dato : 15-06-10 12:26

Jeg kunne godt tænke at vide om det er muligt at downloade de streams som ligger her:
http://www.dr.dk/Musik/sort/

Jeg ved at man kan få software som kan rippe det mens man hører det, men er jeg ikke interesseret i. Hvis der er en af jer kloge hoveder, der har et tip til hvordan jeg kan downloade deres radioprogrammer, må I meget gerne dele det med mig :)

På forhånd tak.

Mvh.
Morten

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-06-10 15:51

Citat
Jeg ved at man kan få software som kan rippe det mens man hører det

er den korrekte metode, det er ikke en fil du henter men en stream

forskellen er at ved en fil henter du det hele men ved en stream henter du kun en lille sjat og det der er afspillet bliver løbene udskiftet med en ny del af lyden

Kommentar
Fra : suspiria

Dato : 15-06-10 15:57

Nå ok, men er der så en måde at få fat på den fil istedet? Ville bare gerne kunne downloade det ;)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-06-10 16:00

NEJ....

Og dog...

Du skal bare cracke Danmarks Radio´s server v

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 15-06-10 16:33

Computerworld - Jeg hacker DR - igen
http://www.computerworld.dk/blog/kurt/830?cid=1

Godkendelse af svar
Fra : suspiria

Dato : 15-06-10 17:54

Tusind tak for linket Klaudi, virker perfekt :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-06-10 18:31

Citat
det er ikke tilladt uden samtykke fra rettighedshaveren at foretage omgåelse af effektive tekniske foranstaltninger

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-06-10 19:12

Velbekommen