/ Forside/ Interesser / Videnskab / Kemi / Spørgsmål
10  thulin 470
Forgiftning (gas)
Fra : Ctjohnsen
Vist : 900 gange
20 point
Dato : 14-06-10 18:45

jeg har en ven som for en del år siden blev gasset i sin lastbil oppe i sverrig da hun sov. siden da har hun haft meen af det i form af betændelsetilstande i bihule,lunger,kæbe, mangel på Enagi.
vi har været hele det private sundhedssystem samt har haft kontaktet forsvaret i håb om der var nogen som kunne hjælpe uden rasultat.

nu skriver jeg herind i håb om at der sidder en eller flere Experter (læger) inde for kemi og symtomer der måske kunne tænke sig at tag denne sag op

er der det?
er der en Læge tilstæde?

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 20 point
Dato : 14-06-10 18:50

Hej og øv.
Nej det kan jeg garantere dig for der ikke er .
Men jeg håber da din ven har fået installeret en gas alarm

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 14-06-10 18:54

Det kræver en lungespecialist, men der er nok gået for lang tid
efter skaden er sket.
Sikkert er det kun medicinsk behandling der lindrer.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 14-06-10 18:58

Symbicort Forte + Prednisolon DAK er effektivt og lindrer
ved lungebesvær.
Prednisolon DAK har den kedelige bivirkning at det afkalker knoglerne.

Godkendelse af svar
Fra : Ctjohnsen

Dato : 14-06-10 19:03

Tak for svaret piaskov.