/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
iphone 3g boot problem.
Fra : JeffO
Vist : 416 gange
147 point
Dato : 14-06-10 17:57

Hejsa derude..

jeg har fået til opgave at prøve at lave en ven af en vens iphone. Som jeg vil mene er gået helt bananas.
Når jeg tænder den, kommer apple boot logoet frem. Og derefter kommer der side med side af hvid tekst. Har uploadet et billed af boot skærmen her: http://i48.tinypic.com/2whqk2s.jpg
Håber det hjælper jer lidt med at finde ud af hvad den fejler. som i kan se på billedet er den gået i står der. hvilket den gør hver gang.
Hvis i har nogle ideer til hvad jeg kan gøre så skriv endelig.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 14-06-10 18:06

Citat
at lave en ven af en vens iphone

Mao du har ikke evner til at løse problemet

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 14-06-10 18:08

Det bliver man ikek meget klogre af...

Hvad med at gendanne den via fra hans ITUNES, Hvad siger den så?`
vh Ben

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 14-06-10 18:09

han er en torsk uden evner

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 14-06-10 18:09

Mao? er du helt sikker?

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 14-06-10 18:11

he he. Computeren og itunes kan slet ikke finde mobilen. Hvad kan der evt være gået galt med den?

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 14-06-10 18:13

det er jo sagt, du har ikke evnerne

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 14-06-10 18:16

ok

Annuller spørgsmålet
Fra : JeffO

Dato : 14-06-10 18:47

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål