/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Skilsmisser / Spørgsmål
10  pifo 320
..
Fra : huelya87
Vist : 615 gange
35 point
Dato : 08-06-10 22:39

Hej.. Jeg har nu været separeret i et års tid.. Også søgte vi skilsmisse.. Og nu har vi fået skilsmissebevilling.. Hvad vil det betyde? Er vi så nu helt skilt? Eller hvad? Er der nogen der kan svarer på dette spm?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-10 22:41

Ja, i er skilt nu---tillykke

Kommentar
Fra : huelya87

Dato : 08-06-10 22:45

Tak.. Øvv.. :(((((

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-10 22:49

Hvorfor -øv - jeg troede da at du ønskede en skilsmisse??

Kommentar
Fra : huelya87

Dato : 08-06-10 23:07

Tjooeeh, men man blir da ked af det i sidste ende, har man levet sammen.. og har delt et liv sammen.. det gøre ondt på en.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-06-10 00:43

Seperation adskiller jeres økonomi men skilsmisse er det helt og aldeles forbi med parforholdet. I kan være venner og i kan være kærester men jeres økonomi erstadig adskilt.

Hvis i havde været kærester i seperationstiden så var seperationen blevet ophævet. Det gør skilsmissen ikke.

Skilsmisse er lige som om man ikke er i familie med den person mere.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 09-06-10 01:07

Fanme gør det ondt. Forstår dig godt. Det gør især ondt på den der "bliver gået". Men tro mig, man kommer sig over det.

Hilsen fra en der blev skit for 14 år siden

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 09-06-10 06:35

Ja, det gør ondt. Og det er vemodigt.
Men sandt nok, så kommer man over det med tiden.

Tillykke med din nye fremtid. Og held og lykke

Accepteret svar
Fra : brorteil

Modtaget 17 point
Dato : 09-06-10 07:53

herregud, har du slået hjernen fra.
jeg forstår din mand vil skilles

Godkendelse af svar
Fra : huelya87

Dato : 09-06-10 10:30

Tak for svaret brorteil.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 09-06-10 10:32

meningsløst, de points forsvinder i den blå luft

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 09-06-10 10:35

Det er så dejligt med dig brortell - altid så opmuntrende, når du er på "linien" - du fortjener hvert eneste point, der flyver op i den blå luft - nøjagtigt som dine kommentarer gør