/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
IBM T42
Fra : BL14
Vist : 614 gange
50 point
Dato : 08-06-10 14:53

Hej

Jeg har en ældre bærbar IBM T42. Og jeg kan ikke finde ud af om der er bluetooth i den, er der nogle der kan fortælle mig det

mvh Troels

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 08-06-10 14:58

ældre er lig med nej

Accepteret svar
Fra : thulin

Modtaget 60 point
Dato : 08-06-10 15:00

T42 modellen findes både med bluetooth og uden bluetooth.

Hvis du går ind på ibm.com, kan du søge på din model (der står et nummer omme bag på) ellers kan hjemmesiden selv finde ud af hvilken maskine du har, så får du en komplet liste op hvad din maskine er født med.

Du kan også kigge lige over on/off knappen. Har du et bluetooth ikon ???

Gå ind under kontrolpanel, egensklaber for system, hardware, enhedshåndtering..... Hvis der er bluetooth i din computer, vil du kunne se den her.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-06-10 15:38
Godkendelse af svar
Fra : BL14

Dato : 08-06-10 19:03

Tak for svaret thulin.Lige hvad jeg har brug for Min har ikke bluetooth

mvh Troels

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 08-06-10 19:23

har haft T42 tidligere, både med og uden bluetooth