/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Findes der en erstatning for Supertel?
Fra : steenfibiger
Vist : 951 gange
400 point
Dato : 08-06-10 12:37

Supertel havde en god udlandsservice. Man kunne både bruge præfixet 1035 og ringe på 36920092, få ny klartone, og derefter ringe det udenlandske nummer. Både fastnetnumre og mobilnumre kunne tilknyttes denne service. Nu har Facilicom overtaget Supertel og nedlagt disse lette adgange til billig udlandstelefoni. Med Facilicom kan man kun ringe med det nye præfix 1008 fra TDC-fastnet-telefoner.
Findes der andre teleoperatører der tilbyder samme service som Supertel gjorde?

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 410 point
Dato : 08-06-10 13:14

Prøv at gå på posthuset. De har flere forskellige muligheder, hvor du lige skal se på priserne, alt efter hvor du vil ringe hend.
Jeg bruger f.eks. CITY. - Men de har også andre.
Du kan med dette taletidsbon, ringe fra alle telefoner, uanset hvor du er hende.
Så prøv lige at se om dit posthus ikke også har disse brochurer!

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 08-06-10 14:33

Med Supertel betalte jeg mit forbrug hver 3. måned på betalingsservice. Let og enkelt!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-06-10 15:27

Derfor behøver det ikke at være billigere. Prøv bare at sammenligne de forskellige muligheder.

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 09-06-10 15:10

Jeg brug Dialnow for ca. mere end 4 år og er meget tilfreds med det, selføgli det sket en i mellem små problemer, men det er meget sjælende.

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 09-06-10 16:43

Fordelen med SUPERTEL var at jeg blot ringede på 36920092 og fik en ny klartone til en telefonforbindelse af høj kvalitet og ret billigt. Jeg skulle ikek indbetale på forhånd men fik beløbet trukket på min betalingsservice. Det var meget nemt og billigt med mit begrænsede forbrug, fortrinsvis til USA.

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 09-06-10 19:50

Jeg har set priser på supertel,------ det er lang mellem det og Dialnow,jeg ringe meget tl udlandet, og prisen på mint,betyde meget for mig,,at indbetale på forhånd eller på betalingsservice,det er det sammen,penge skal ud af lommee. kender du Voipdiscount.com ,eller voipbuster.com.
DIALNOW virker pådet sammen måde som supertel .jeg mener med at du ringe til et nr, og får en ny klartone til en telefonforbindelse.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 24-06-10 13:10

- har du ikke mulighed for at bruge Skype? Så fås det vist ikke billigere...

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 24-06-10 13:54

Jeg var så fantastisk tilfreds med at kunne ringe til en ny klartone på de tilmeldte telefonnnumre gennemmen Supertel. Så det er dette produkt jeg efterlyser. Ikke noget gratis og besværligt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-06-10 15:15
Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 24-06-10 23:45

Dialnow.com:::::du kan både ringe fra din mobile og eller fastnet til 69121451 og kan få en ny klartone til en telefonforbindelse af høj kvalitet og ret billigt.
nr.69121451 et almindelig telefon nr,koster ikke mere end det når du ringer til når som helst Dansk nr.

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 27-06-10 17:07

Dialnow fungerer ikke. Detr kommer hele tiden fejlmeldinger, når man vil sætte penge ind.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-06-10 17:34

http://telenordic.dk/default.asp?Action=Details&Item=330

Venter du længe nok kommer der sikkert MANGE flere selskaber på banen

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 27-06-10 18:42

som jeg siger at har haft Dialnow i 4 år ,Men jeg har ikke oplevet nogen problemer med det.
men til sidste der dig der bestemme hvilket firma du vil vælge

Godkendelse af svar
Fra : steenfibiger

Dato : 02-07-10 09:48

Tak for svaret severino. eFTER MANGE OVERVEJELSER VALGTE JEG AT PRØVE city, OG DET SER UD TIL AT VIRKE. Eneste ulempe er at beløbet kskal brugesnden for et halvt år og at man alti skal huske sin adgangskode. Jeg fortrak betemt Supertel, men dette firma er ophørt og den service de havde fortsætter ikke. Skype har sikkert taget for mange kunder.