/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
løbetræning
Fra : karin42
Vist : 550 gange
100 point
Dato : 07-06-10 14:18

Hvem har et godt råd til en nybegynder i løbetræning ( en temlig moden dame ) der ikke er overvægtig , men bare har lyst til at prøve.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 07-06-10 14:23

Hej Karin

Du skal starte meget langsomt op

Køb nogle gode sko, og gå i rask tempo, når du bliver forpustet, så hold pause... du skal jo heller ikke ødelægge dig selv

Når du synes du kan gå langt, så skal du så småt begynde at løbe, og pauserne består af rask gang

Når du så kan dette over længere tid, så skal du udelukkende løbe

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-06-10 14:24

Hej Karin.
Prøv at se her. Vores datter der heller ikke var/er overvægtig brugte dette.
http://www.slankedoktor.dk/?page=lib_articles_show&AID=6379
Hun er godt i gang nu og løber hver 2. dag året rundt.

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 07-06-10 14:31

Tak for svaret Nordsted1.

Det lyder da ret kedeligt men jeg er godt klar over at der skal gå's langsomt til værks

du får måske en tilbagemelding engang . mvh. løberen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-06-10 14:32

Du er løberen og jeg er traveren.. sikke vi ka

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 07-06-10 14:34

og tak til piaskov - der er en masse at læse