/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Page Ranking
Fra : jepser30
Vist : 483 gange
100 point
Dato : 31-05-10 18:11

Jeg har en webshop: Http://www.karno.dk , og vil gerne have min Page Rank op.

Hvordan får jeg den nemt og gratis op? Jeg har lige nu 0/10, men vil da gerne have den et par tal op eller 3...

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 31-05-10 18:56

Hvor HØJT vil/ tør du flyve.....OP på listen.
Har et pro program, der smider dig direkte i TOOP Of The World
i løbet af et par dage_ MAX

Kommentar
Fra : jepser30

Dato : 31-05-10 18:59

Hvad er konsekvenserne evt? Hvad skal du have for det? Hvordan kan det være at man ikke lige kommer igang med det samme?

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 31-05-10 20:51

Dette er gratis

http://www.get-more-visitors.net/programmfeatures.php

Citat
Hvad er konsekvenserne evt? Hvad skal du have for det? Hvordan kan det være at man ikke lige kommer igang med det samme?

Ingen
Kunne tænke mig at kan-du brugte noget i samme stil,
da ens´´´svar er at se ØJEBLIKKELIGT når man klikker på GODKEND SVAR..

Konsekvenser = top Of The World.
Men det kan også (misbruges)

Men da du ikke opdatere??? din egen side, = som herinde, skal du have et BEDRE
program, der opdatere din egen side, HVERGANG der sker NYT..

Har et bedre, men lige at rende gennem 100 GB af software/ igennem, for et enkelt program,
det - tager tid, især når jeg ikke kan huske navnet på DET.
Og det opdateres AUTOMATISK gennem Google, via andre´s søgninger
på din side/ navn eller tekst.

De par sider jeg har, ligger på top 1´´´´´
selvom der ikke er mange søgninger på dem.
Kan nævne at DET du oplyser gennem programmet, SKAL gennem Google
og på den måde GODKENDES, så er det en HATE/ CRIME side,
så tror jeg ikke den bliver godkendt.

MEN din side ser JO PÆN og sober ud:

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 01-06-10 10:10

Uden at være nogen form for ekspert på området,.
vil jeg tro at websidens navn,.. (KARNO) er noget af det vigtigste,
et 'godt' navn, burde henlede opmærksomhed til produktet,

ville du fx,. selv købe/søge motorkøretøjer på siden "ISNO.DK"
eller købe/søge computer på siden "BARNO.DK"

siden er ellers pæn og tiltalende,...
hvis sitet fx hed,. M-SHOP,. MEN-WORLD,. el. lign. ville den i det mindste
sige noget om hvad der handles med,

ikke for at genere din 'side',.. men i mine ører
minder navnet KARNO.DK om et firma der udlejer kraner, og andet udstyr til nedbrydning.

for et stykke tid siden, viste DR1 en serie om hvor let-påvirkelig den menneskelige hjerne er
det er utrolig små detaljer der får os til at vælge det ene,.. frem for det andet,
eksempelvis er cirkler langt mere tiltrækkende end trekanter,...serien hed hjärnstorm.se

http://www.youtube.com/watch?v=0HyZIMBQ8n0

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 12-06-10 21:09

Citat
MEN din side ser JO PÆN og sober ud:

Og siden jeg IKKE har hørt fra dig, GLEMMER vi det.
Havde eller´s lige ? genfundet programmet.

Annuller spørgsmålet
Fra : jepser30

Dato : 27-06-10 23:48

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål