/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Overføre musik til Sony Ericsson
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 1820 gange
100 point
Dato : 30-05-10 20:00

Findes der et alternativ til Medi Go, når man skal overføre musik til en Sony Ericsson mobiltelefon? Media Go arbejder meget langsomt, når den skal opdatere musikbiblioteket.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 30-05-10 20:04

Jeg går ud fra at du har Windows på computeren brug Windows Media player og synkroniser med telefonen, et andet program du bør have som glad Sony Ericsson bruger er My Phone explorer:
http://www.fjsoft.at/en/ den har dansk indbygget og kan blandt med andet bruges til fil overførsel

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-05-10 20:06

Og brug så en kablet forbindelse Bluetooth er for langsom til fil overførsel

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 30-05-10 20:19

Ja sæt kable til din computer tryk masselager på din Tlf åben denne comp så kommer der et nyt drev op klik på den så kan du overføre mange på ingen tid

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-05-10 08:45

Jeg har lige købt et USB kabel hos min fotohandler til Sony tlf. Det kostede 30 kr.

Jeg overfører jævnligt musik til min telefon og har både Bluetooth og den nye ledning. Det går meget hurtigt med ledningen. Bluetooth er meget langsomt, der startede jeg overførslen og så tog jeg en kop kaffe.

Kommentar
Fra : vWinther

Dato : 31-05-10 18:39

Nu ved jeg ikke lige, hvor ny din Sony Ericsson er.
Hvis det er en af de nyere modeller, følger der et lille USB-stick med, hvorpå der står "M2 USB ADAPTER". Her skal du bare sætte dit hukommelseskort ind, og så bare overføre musikken, som var det over på et normalt USB-stick.

Håber du kunne bruge dette til noget (:
.: vWinther :.

Godkendelse af svar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 02-06-10 20:49

Tak for svaret o.v.n. Det er meget nemmere og meget hurtigere at bruge Windows Media player. Og musikken ligger der allerede Og My Phone explorer er genial

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-06-10 20:58

Selv tak - ja My Phone Explorer er et godt og nemt program, meget bedre end PC Suiten fra S.E.