/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Gammel film
Fra : peggy1
Vist : 1878 gange
100 point
Dato : 28-05-10 10:00

Min gamle onkel på 78 år ønsker sig filmen: Driver dug, falder regn.
Er der nogen her der ved hvor jeg evt kan købe den,
har ledt mange steder uden held.
Tak for evt hjælp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-05-10 10:25

Med mindre du er heldig på div. auktioner, er der vist ikke meget at gøre.....

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 28-05-10 10:50
Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-05-10 10:56

Fornemt link, men den findes ikke....

Accepteret svar
Fra : jeanettesmor

Modtaget 100 point
Dato : 28-05-10 11:04

Det var da godtnok sørens.... Jeg har lige kikket på siden - og for mig findes den da! Men måske så jeg syner????

peggy1 - desværre kan filmen kun overvåges - det betyder, at den ikke er på markedet for tiden.
Denne kendsgerning overså jeg i første omgang - sorry

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 28-05-10 11:24

Det ser meget sort ud - har lige søgt på den engelse titel også, men resultatet er 0.

Et par torrent-sider fortæller at de har filmen til download, men dem har jeg ikke efterprøvet. Vil heller ikke råde dig til at forsøge.

Godkendelse af svar
Fra : peggy1

Dato : 28-05-10 11:30

Tak for svaret jeanettesmor.
Tak fordi du prøvede at hjælpe mig, må nok sige til min onkel at den ikke findes mere.
Synd for ham, men sådan er det jo med gamle film.
Forsat god dag
Hilsen Peggy1

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 28-05-10 11:40

Det var desværre så lidt, peggy1.

Jo, filmen findes sikkert endnu. Du kunne jo søge efter den fra tid til anden, og lige pludselig dukker den op - men om det sker mens tid er, det er jo ikke godt at vide.

Ha' en dejlig weekend

jeanettesmor

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-05-10 11:41

Citat
Det var da godtnok sørens.... Jeg har lige kikket på siden - og for mig findes den da

Ja SIDEN findes men IKKE FILMEN...