/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Dårlig ARLA yoghurt
Fra : tararam
Vist : 855 gange
100 point
Dato : 23-05-10 13:37

Er det kun mig der synes Arla's yoghurt er dårlig.
Køber man de yoghurte der sælges f.eks i ALDI eller LIDL - som jo er tyske mærker - så er der langt mere smag og frugt i.
Kan Arla ikke gøre det bedre. de virker så "melede" når man først har smagt de andre.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-05-10 13:40

Jeg spiser det ikke selv, men mine døtre, siger det samme- sjovt nok at du siger det der med at det er melet- det var nøjagtig det samme jeg hørte fra dem, sidst jeg havde købt den.

Så nu har jeg ikke købt det længe.

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 23-05-10 13:41

Citat
Kan Arla ikke gøre det bedre. de virker så "melede" når man først har smagt de andre.

Stil dog det spørgsmål til Arla.

Jeg synes ikke Arlas yoghurt er melet.

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 110 point
Dato : 23-05-10 13:56

Det "melede" opstår jo når indholdet skiller.

Køb den græske (som for det meste er lavet i Tyskland), den smager langt bedre, den tyrkiske er også god men har en helt anderledes smag.

Bland selv frugt i.
Hvis jeg vil have noget i dykker jeg blot skeen ned i nærmeste marmelade, så bestemmer jeg også selv sukkerindholdet.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 23-05-10 16:41

Man kan også lave den selv af UHT-behandlet mælk fram Aldi. Kom en nogle spiseskefulde yoghurt og lad stå et døgn med 35 gr varme. Så har du den fineste yoghurt.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 23-05-10 17:01

Spør ARLA hvad det er for noget billigt lort de laver.
Jeg undgår ARLA produkter.

hawaii7

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 23-05-10 18:57

så bare køb dem du kan lide.
slut prut finale.

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 26-05-10 07:01

Tak for svaret LuffeA.