/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
sikkerhedsopdatering fra MS af 12-05-10.
Fra : ladegard
Vist : 543 gange
100 point
Dato : 19-05-10 13:27

Ovenn. opdatering er installeret, men hver gang pcen starter, kommer symbolet "nye opdateringer" og så er det den samme opdatering igen og den installeres,pcen genstartes og igen den samme opdatering. Hvordan kommer jeg ud af denne cirkel?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-10 13:44

Hvis du er sikker på der ER installeret - så bare skjul opdateringen når den kommer - så ser du den aldrig mere....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-05-10 21:08

Slet den opdatering via kontrolpanel og genstart. Download så opdateringen og gem den i en mappe på skrivebordet. Hiv dit netstik ud og installer så den opdatering.

Så sætter du netstikket i igen og genstarter. Så skulle problemet være løst.

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 20-05-10 09:10

Havde en bekendt, der for et par uger siden havde samme problem.
Han blev samtidigt ringet op af sin bank på grund af mistænkelig adfærd på hans netbank. Banken deaktiverede hans netbank, da de mente, at han pc var inficeret med en trojan/virus.

Så mit råd er: Formatér computeren straks, geninstallere dit Windows og tjek din netbank for mistænkelige overførsler.

Kommentar
Fra : ladegard

Dato : 29-05-10 12:38

Granner01 s råd virkede desværre ikke og da jeg nødig ville formatere HDD, kontaktede jeg MIcrosoft, som via 4 trin samt en halv times telefonsamtale fik løst problemet.

Annuller spørgsmålet
Fra : ladegard

Dato : 29-05-10 12:39

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål