/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
brænding af UIF og ISO filer til DVD
Fra : Preb0232
Vist : 1436 gange
500 point
Dato : 17-05-10 19:55

er der et gratis program der kan brænde UIF og ISO filer til DVD jeg bruger MagicISO hvis det er til CD men den kan ikke til DVD

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-10 20:30

Hvis du bruger Active ISO burner kan det næsten ikke gøres forkert, den er gratis det er Ashampoo Burning Studio 6.77 også den kan brænde alt hvad du har lyst til at brænde:
http://www.ntfs.com/iso-burning.htm
http://download.cnet.com/Ashampoo-Burning-Studio-Free/3000-2646_4-10776287.html

Kommentar
Fra : Preb0232

Dato : 17-05-10 21:50

Ashampoo kn ikke læe UIF filer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-10 22:15

Så lav dem om til ISO filer først

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 17-05-10 22:16

Tja, brug MagicDisc til at Mounte ISO,UIF, ..... til et virtuel CD/DVD drev og lav en CD/DVD to CD/DVD copy via hvilket som helst brænder program.
MagicDisc kommer fra samme firma som dem med MagicISO, og MagicDisc er Freeware

http://www.magiciso.com/tutorials/miso-magicdisc-history.htm

Kommentar
Fra : Preb0232

Dato : 18-05-10 01:52

har prøvet : anytoiso meget fin prg men når det er DVD skal der betales, og sådan er det med hvad jeg har prøvet, fint så længe filer er under ca 800 mb men her taler vi on en UIF fif der er over 2 Gb

Kommentar
Fra : Caaasper

Dato : 19-05-10 08:50

jeg har et program der hedder daemon tools, og den kan ihvertfald åbne iso filer og bin filer, ved ikke med de andre, men du kan da prøve (;

Kommentar
Fra : Preb0232

Dato : 19-05-10 09:18

Har Prøvet med MagicDisk og kan godt mounte filen men kan ikke bræbde den ud på DVD

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 19-05-10 19:41

Brug UIF2ISO herfra http://aluigi.altervista.org/mytoolz.htm og brænd bagefter filen normalt som ISO, fx med imgburn :)

Vh
Mariusz

Accepteret svar
Fra : JegErHer

Modtaget 500 point
Dato : 19-05-10 22:16

hvis du kan mounte den som et DVD drev og ikke kan brænde den derefter, må den være corrupt eller være copybeskyttet.
Jeg har aldrig haft problemer, virtuel V: , brænder W:
DVDCOPY V: to W: via eks. NERO

Godkendelse af svar
Fra : Preb0232

Dato : 23-05-10 23:41

Tak for svaret JegErHer.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 28-05-10 21:52

Du er velkommen