/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
USB-Modem
Fra : sdam
Vist : 1128 gange
200 point
Dato : 16-05-10 16:44

I hjemmet har jeg TDC som internetudbyder, og som mobilnetudbyder her jeg "3".
Når jeg er på farten med den bærbare og bruger USB-modemet (via "3"), kan jeg bare ikke få lov til at sende mail fra computerne! Kan sagten modtage mails, men som nævnt bare ikke sende.....
Hvor går det skævt.??

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 210 point
Dato : 16-05-10 16:50
Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-10 16:52

Det går "skævt" i din mailopsætning....

Hjemme bruger du EEN postserver - ude bruger du en ANDEN - det kan man ikke....

Din SMTP SKAL være udbyderen at nettet....

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 16-05-10 16:56

Tak for det .