/ Forside/ Teknologi / Udvikling / .Net / Spørgsmål
10  piaskov 110
internet explorer
Fra : Caaasper
Vist : 1802 gange
45 point
Dato : 16-05-10 13:13

jeg bruger normalt google chrome, men min internet explorer er begyndt med at den ca hvert 5. minut åbner et eller reklame noget. jeg har scannet min computer for virus to gange nu, og den siger der ikke er noget. nogle af jer der ved hvad det er?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 16-05-10 14:22

Det er noget nyt Microsoft har indført i deres browser. Det må du lære at leve med - der er intet man kan gøre ved det.

Kommentar
Fra : Caaasper

Dato : 16-05-10 14:25

jeg har hentet et program nu, der lukker dem.
og nu åbner de ikke mere...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-05-10 14:26

Ikke virus, men noget der er lige så slemt.

Få tjekket computeren herinde.
http://www.spywarefri.dk/forum

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 45 point
Dato : 16-05-10 14:26

Citat
jeg har scannet min computer for virus to gange nu

1. du skal scanne for spyware ikke virus brug superantispyware http://www.superantispyware.com/
2. du huskede vel at scanne i fejlsikret tilstand

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 16-05-10 14:28

To sjæle en tanke

Kommentar
Fra : Caaasper

Dato : 16-05-10 14:28

som sagt, har jeg hentet et pop-up killer program, og det virker.. det åbner ikke igen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-10 14:52

Var det ikke bedre at HELBREDE i stedet for blot at holde "SYMPTOMERNE" nede .....

En ødelagt motor bliver ikke OK ved blot at undlade at starte den

Kommentar
Fra : Caaasper

Dato : 16-05-10 16:20

ens virus program burde sq da og tage det?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-05-10 16:32

Citat
ens virus program burde sq da og tage det

Naaaaj, og slet ikke hvis Du bruger et gratis program som de nærige er jublende glade for, de er ikke optimeret til mal- & spywarebekæmpelse

Visse købe antivirusprogrammer snupper næsten det hele, men dem kan det også være en fordel at supplere med Superantispyware som en anden har foreslået, eller Malwarecheck.

Kommentar
Fra : Caaasper

Dato : 16-05-10 16:37

jeg har norton på min computer

Kommentar
Fra : Caaasper

Dato : 16-05-10 16:38

*norman

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-05-10 16:52

Norman kan også suppleres.

Godt nok er der ikke real-time scanning i de gratis versioner af de andre programmer, men de bliver opdateret og man kan scanne jævnligt med dem.

Kommentar
Fra : Caaasper

Dato : 16-05-10 17:06

jaja, men norman er jo ikke et gratis virus program

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-05-10 17:19

Læs hvad jeg skrev før, at selv de gode købeprogrammer udmærket kan suppleres, der er ingen programmer der tager ALT.

Kommentar
Fra : Caaasper

Dato : 16-05-10 17:50

okay, ja

Godkendelse af svar
Fra : Caaasper

Dato : 16-05-10 19:46

Tak for svaret EXTERMINATOR.