/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
lille bord til at sætte på et armlæn
Fra : Christa.N
Vist : 3263 gange
200 point
Dato : 16-05-10 09:39

Der findes klap-ud-stole med et lille bord, lige til kaffekoppen eller vinglasset - smart.

Vi har rigtig gode stole, men mangler det lille bord, hvor kan jeg købe nogle stabile, lette, smarte sæt-på-armlæn-borde ?

Jeg så engang et bord på spyd, det var da rigtig smart, men jeg forudså at det måske var svært at "jokke" det i hård jord og i øvrigt få det til at stå lige.

Findes der andre løsninger (færdig købte) vil jeg også gerne høre.....

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 200 point
Dato : 16-05-10 12:30

Hej Christa.N
Ja jeg mener også at ha' set de borde på spyd men ka' ikke hitte dem.
Vi har købt nogle af disse borde her.
http://www.billigcamping.dk/shop/bordplade-til-klapstol-10059p.html
Dem bruger vi netop til det samme ...en kop kaffe eller et glas vin.
Om afteren har vi lys o.l. på dem.
Rigtige gode til mange ting.
Vi fik nogle venner til at købe dem i Aldi sidste år. Der var de på tilbud.
Prøv at tjekke dem ud.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-05-10 12:33

http://www.campingshop.dk/strandbord-med-spyd-26-x-26-cm.aspx
Her er der et på spyd men intet billed af det.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 16-05-10 15:56

Hej piaskov, jeg har kigget på de link du henviser til og klapstolen m. bordpladen er ikke helt ueffen - jeg kendte den godt i forvejen og kiggede lidt på den sidste år.

- og spydbordet njaaaa, har stadig de samme betænkeligheder......

Jeg vil gerne have et lille bord til at sætte på armlænet, sådan i spækbræt str.
- eller noget helt fjerde, hvis der er opfundet !

Jeg lader spørgsmålet stå i håb om flere input -og ja jeg spiller lotto, tænk hvis jeg vandt, så kunne jeg bare hyre en butler og bordproblemet var løst.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-05-10 16:23

Citat
ja jeg spiller lotto, tænk hvis jeg vandt, så kunne jeg bare hyre en butler og bordproblemet var løst.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-05-10 21:29
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-05-10 21:31
Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 17-05-10 11:06

nej nej, det skal ikke være kopholder, det har jeg rigeligt af - der er også huller i stolene til diverse....

Men ellers en sjov side, måske jeg kan bruge den specielle skruetvinge til en løsning.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 17-05-10 13:04
Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 17-05-10 18:11

http://www.ilva.dk/produkt/42900294/malibu?maingroupurl=sofaer&webgroupid=

Nogen der ved, hvor man kan købe armbakker lidt mindre og billigere ?

Godkendelse af svar
Fra : Christa.N

Dato : 19-05-10 23:29

Tak for svaret piaskov.