/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
Kanin siger lyde
Fra : BiancaFuchs
Vist : 2101 gange
100 point
Dato : 09-05-10 20:48

Hej jeg har en kanin som løber glad rundt. når han løber rundt nogle gange siger han små lyde, som sådan en brumme, grynte lyde.
han er kun 10 uger gammel. så det kan jo ikke være fordi han er kønsmoden.
ville lige høre om der var nogle, som vidste hvad det betyder?

Mvh :)

Kommentar
Fra : Bjerner

Dato : 09-05-10 20:54

Der kan være mange grunde til, at kaniner siger lyde, så det er svært at sige uden at høre det og se, i hvilken sammenhæng den gør det.
Jeg har meget sjældent hørt hankaniner sige lyde. Er du sikker på, at det er en han?

MVH
Bjerner
www.kaninhop.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-05-10 21:08

Citat
når han løber rundt nogle gange siger han små lyde, som sådan en brumme, grynte lyde.

Sådan nogle lyde siger Bertram også en gang imellem, jeg opfatter det som, at han er meget glad,

Kommentar
Fra : BiancaFuchs

Dato : 09-05-10 21:13

ja altså kanin ser ud som om den har det rigtig godt! :D
så må jeg også tage det som om han er rigtig glad :)
og ja det er en han .

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 09-05-10 21:21

Sådan siger min kanin også - men det er kun når den tygger tyggegummi...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-05-10 21:46

Flash77... du tager helt fejl, når den tygger tyggegummi, så er det smaskelyde den kommer med og ikkke brummelyde

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 09-05-10 22:04

Hmm... måske du har ret. Tror du det kan være fordi den har spist en bi den brummer?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-05-10 22:09

Naaahr, tror nærmere din kanin er ved at løbe tør for Duracel... de plejer at trampe på bierne, så det kan ikke være det der er problemet

Kommentar
Fra : BiancaFuchs

Dato : 10-05-10 18:57

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 10-05-10 19:28

Bianca, jeg har lige set i din historik... du skal næsten lige læse ude til venstre her på siden - kom godt igang - så kan du læse hvordan man afslutter/accepterer et spørgsmål, istedet for at annullerer dem

Kommentar
Fra : BiancaFuchs

Dato : 10-05-10 20:41

okay :) vil jeg gøre

Kommentar
Fra : BiancaFuchs

Dato : 10-05-10 20:47

hvordan gør jeg så den bare bliver lukket ? mit indlæg

Godkendelse af svar
Fra : BiancaFuchs

Dato : 10-05-10 20:49

Tak for svaret Nordsted1.