/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Amiga spil
Fra : smileyDKK
Vist : 922 gange
300 point
Dato : 04-05-10 11:37

hej til ale her inde på kan du
jeg lever leder efter et navn på et spil til Amiga det er noget med en troldman der kan flytte sten med sig trylle stav kan ikk huske hvad det hedder håber der er en der kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 04-05-10 12:13
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-05-10 12:14

Jeg håber for dig, at der lige er en der kan huske navnet meen skulle du være uheldig, så er her en laaaang liste med Amigo spil, så kan du måske selv genkende navnet

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=da&sl=en&u=http://www.statemaster.com/encyclopedia/List-of-Amiga-games&prev=/search%3Fq%3Damiga%2Bgame%252Bwizard%2Bmoves%2Bstone%26hl%3Dda&rurl=translate.google.dk&usg=ALkJrhjlOCowRYPlEhUx8zcaq--JGCXFQw

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-05-10 12:16

Hvad med Boulderdash. Det er ikke sådan i dag, men jeg spilleder det for 20 år siden.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 04-05-10 12:16
Kommentar
Fra : smileyDKK

Dato : 04-05-10 15:29

man skal lukke nogle edderkopper inde bag nogle sten men det der med at jeg bare kan se på en liste her jeg prøvet men kan ikke huske hvad det starter med og hvad det hedder

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 04-05-10 17:05

Prøv og så i google billeder og giv og nogle links til billeder/spil som minder lidt om det spil du søger.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 04-05-10 17:28

Jeg vil anbefale dig at blive medlem på www.amiga.dk , jeg er selv bruger og det er fantastisk hvad mange brugere derinde kan huske

Kommentar
Fra : smileyDKK

Dato : 04-05-10 19:06

nu har jeg fundet spillet det var
WIZZY'S QUEST men tak for hjælpen

Accepteret svar
Fra : taunusanden

Modtaget 300 point
Dato : 04-05-10 23:31

Super

Men, jeg vil stadig anbefale dig at kigge forbi www.amiga.dk

Godkendelse af svar
Fra : smileyDKK

Dato : 08-05-10 13:57

Tak for svaret taunusanden.