/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Suzuki AP50 død
Fra : Martinbj
Vist : 198 gange
20 point
Dato : 01-05-03 20:51

Da jeg kørte hjem fra arbejde idag , stoppede min ap50'er lige pludselig med at trække. Motoren kørte godt nok, men tog ikke ved , og nu kan jeg ikke starte den igen, kickstarteren tager heller ikke ved. Er der nogen der ved hvad det kan være ???

Mvh Martin

Kommentar
Fra : recon_

Dato : 01-05-03 22:03

prøv at tjekke din kilrem og om kickstarter grebet er slidt tror jeg ved det ikke men prøv..

mvh recon_
recon86@ofir.dk

Kommentar
Fra : Daniel_Bilstrup

Dato : 02-05-03 09:38

Hejsa jeg har prøvet det samme for nogle måneder siden på min Bws. Det skyltes at min kilrem var sprunget men så vidt jeg husker kunne jeg godt bruge min kickstarter... Men prøv at tage skjoldet af så kan du temmelig sikkert se hvad der er galt!

Ps. jeg ved ikke om du har prøvet det før men det gøres ved bare at fjerne skruerne i kanten af skjoldet. Du behøver ikke tage kickstarteren at ligesom på gamle knallerter den følger med automatisk.

Mvh. Daniel Bilstrup